اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174955819

تور زعفران چینی و سفر به خراسان جنوبی

در برداشت طلای سرخ کویر همراه «محلی‌ها» شوید

کد: 13950812174955819

https://goo.gl/NC8qcD

، تهران , (اخبار رسمی): زعفران را همگی می شناسیم؛ گیاهی خوش عطر و بو که برای رنگین تر کردن سفره، طعم دادن به غذاها و به تازگی به عنوان دارویی شفابخش برای بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود. اکنون فصل برداشت این گیاه باارزش است و افرادی که سفرهای متفاوت را دوست دارند برای برداشت زعفران و تفریح به کمک محلی ها می روند.

تور زعفران چینی و سفر به خراسان جنوبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تریپ باما، اکنون فصل برداشت این گیاه باارزش است و برنامه سفرهایی هر چند گاه و بیگاه برای بازدید و مشارکت در برداشت این گیاه دارویی ترتیب داده می شود. 

در ادامه تاریخچه و خواص گیاهی این گیاه ارزشمند و در نهایت برنامه ریزی برای سفری به خراسان جنوبی مرکز کاشت زعفران ایران مرور خواهد شد.

کاشت زعفران در ایران از قدمت 1000ساله برخوردار است . این گیاه رنگی و گرانبهای چندین ساله، بدون ساقه است و پیاز دارد و چون درخاک کویر به عمل می آید، به طلای سرخ و یا طلای کویر شهرت یافته است . جالب است بدانید از هر 150گل، یک گرم زعفران و از حدود 147هزار گل تازه، یک کیلو زعفران خشک به دست می آید.

عطار باشی ها در زمان های قدیم این گیاه را برای برخی از بیماری ها تجویز می کردند. امروزه اما علم نیز به کمک آن ها آمده و در تحقیقاتش خواص معجزه آسای این گیاه را به اثبات رسانده و به زودی شاهد جایگزین شدن این ماده خوش طعم در بسیاری از ترکیبات دارویی به جای موارد مشابه شیمیایی آن خواهیم بود.

برای دیدن عکس ها و اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]