اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177485430

ضرورت واکنش سریع به هجمه های رسانه ای

کد: 13950816177485430

https://goo.gl/feRDlj

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات ارزنده صنعت نفت در دوران دولت یازدهم تاکید کرد و گفت: مخاطب اصلی روابط عمومی مردم هستند.

ضرورت واکنش سریع به هجمه های رسانه ای

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نفت ،کسری نوری در نشست صمیمانه با همکاران به بیان اولویت های کاری روابط عمومی وزارت نفت پرداخت و گفت: مسیری که روابط عمومی تاکنون طی کرده مسیر خوبی بوده، فقط سرعت بخشی به برخی امور و تغییر برخی اولویت های کاری مدنظر است.

وی با بیان این انجام وظیفه در روابط عمومی کاری پیچیده و سخت است، افزود: تعدد رسانه های نوشتاری، دیداری، الکترونیک و .. این کار را پیچیده تر هم کرده است.

نوری با اشاره به تاکید وزیر نفت مبنی بر سرعت بخشی به واکنش در برابر هجمه های رسانه ای به وزارت نفت، گفت: در این راستا تعامل بیشتر بین وزارت نفت و روابط عمومی چهار شرکت اصلی یک ضرورت است تا بتوان با طراحی یک مکانیسم به هجمه های ناجوانمردانه و خارج از عدل و انصاف واکنش سریع نشان داد.

وی افزود: به گفته وزیر نفت باید در فرصت باقیمانده تا پایان دولت یازدهم دستاوردها و خدمات ارزنده صنعت نفت به اطلاع عموم مردم برسد.

نوری با بیان اینکه از این پس مخاطب اصلی روابط عمومی مردم هستند، افزود: وزارت نفت تنها وزارتخانه ای است که حتی با وجود تحریم های بین المللی توانسته خدمات ارزشمندی را انجام دهد از این رو وظیفه عمده روابط عمومی تمرکز و اطلاع رسانی خدمات صنعت نفت است.

وی خواهان همکاری تمام بخش های زیرمجموعه وزارت نفت با روابط عمومی شد و گفت: به منزله رسیدن به اهداف ترسیم شده باید با همفکری یکدیگر نقش ها را بازتعریف و ماموریت های سازمانی را بازبینی کنیم.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت افزود: در حد توان برای تحقق اهداف صنعت نفت تلاش می کنم و آماده همکاری با دوستان به ویژه در چهار شرکت اصلی وزارت نفت هستم.  

نشست صمیمانه مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت نفت با همکاران صبح امروز (16 آبان ماه) در سالن کنفرانس شهید بهشتی واقع در ساختمان اصلی وزارت نفت برگزار شد. گفتنی است اکبر نعمت اللهی پیش از این سکان روابط عمومی وزارت نفت را در دست داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی