اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182086457

ارائه نرم افزار 100درصد بومی سیستم تیکتینگ هلپیکال

کد: 13950823182086457

https://goo.gl/0RnMCB

، مشهد , (اخبار رسمی): سیستم نرم افزاری تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین هلپیکال (Helpical) یکی از محصولات 100درصد بومی در دسته بندی نرم افزارهای Helpdesk به حساب می آید که با توجه به ویژگی های خود، می تواند به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی در سازمانها، شرکت ها و موسسات مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم تیکتینگ هلپیکال

سیستم نرم افزاری تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین هلپیکال (Helpical) در وزارت ارشاد اسلامی به عنوان یک اثر تولید شده بومی ثبت شده و دارای تأییدیه فنی از شورای عالی انفورمانیک کشور است

به گزارش اخباررسمی به نقل از سیستم نرم افزاری تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین، سیستم های نرم افزاری تیکتینگ (Ticketing) که بخشی از نرم افزارهای HelpDesk و پشتیبانی آنلاین است که امروزه نقش بسزایی در مدیریت ، مستند سازی و تسریع در مکاتبات درون سازمانی پرسنل با یکدیگر و نیز در ارتباط آنها با مشتریان ایفا می کند.

شایان ذکر است که این نرم افزارها که از آنها به عنوان Issue Tracker یا پیگیری کننده امور نیز یاد می شود ، می تواند مورد استفاده در کاربردهای بسیار مختلفی قرار گیرد. هر کاربردی که در آن قرار است یک موضوع مطرح و پس از طی شدن مسیرهایی (بین واحدهای سازمان و یا افراد مختلف) به نتیجه نهایی برسد و تمام این روند قابل مشاهده و پیگیری باشد.
در آذرماه 1394، گروه فناوری اطلاعات پرنیا، با معرفی محصولی جدید که تولید آن تماماً نتیجه زحمات متخصصین نرم افزار  کشور عزیزمان ایران است، گام در راه توسعه تولید ملی نرم افزارها و ارائه خدمات پشتیبانی بدون نیاز به کشورها و شرکت های دیگر گذاشت.

این محصول که هلپیکال (Helpical) نام دارد ، یکی از محصولات موجود در دسته نرم افزارهای Helpdesk است که با توجه به ویژگی های خود ، می تواند در سازمان‌ها ، شرکت ها و موسسات مختلف به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم نرم افزاری به عنوان یکی از معدود نرم افزارهای 100درصد تولید شده در داخل کشور با این موضوع فعالیت به ثبت رسیده و توانسته است گواهی تأییدیه فنی خود را نیز از شورای عالی انفورماتیک کشور و نیز مجوز انتشار خود را از وزارت ارشاد دریافت کند.

سهولت در استفاده ، طراحی پوسته نرم افزار به صورت واکنش گرا (Responsive) برای مطابقت با کلیه دستگاه ها (کامپیوترهای شخصی ، لپتاپ ، تبلت و موبایل)، محیط کاربری دو زبانه (فارسی و انگلیسی)، پشتیبانی قدرتمند و مطمئن و وجود پلن های مختلف خرید با توجه به نیازها و ابعاد سازمانی مشتریان ، مواردی هستند که می توان از آنها به ویژگی های مهم این سیستم نرم افزاری اشاره کرد.

از شما دعوت می شود تا برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار و ویژگی ها و امکانات دقیق آن ، از وب سایت بازدید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]