اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182475819

بهترین رستوران های کرمان را بشناسیم

کد: 13950823182475819

https://goo.gl/eQrHJu

، تهران , (اخبار رسمی): کرمان یکی از شهرهای کویری و توریستی ایران است که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. اما گشت و گذار در میان جاذبه‌های توریستی، مسافران را خسته و گرسنه می‌کند و سوالی اساسی را در ذهن‌شان مطرح می‌کند «کجا بریم چیزی بخوریم؟»

بهترین رستوران های کرمان را بشناسیم

ما لیستی از رستوران‌های خوب کرمان تهیه کردیم تا با خیال راحت، غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.با «تریپ باما» همراه باشید تا با توجه به ذائقه‌تان بهترین رستوران‌ کرمان را بیابید.

به گزارش اخباررسمی به نقل از تریپ‌باما، کرمان یکی از شهرهای کویری و توریستی ایران است که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است اما غذا و خوراک اصولا از جایگاه ویژه ای در بین مسافران برخوردار است و لازم است که چند رستوران از این شهر معرفی شود.

رستوران سنتی وکیل

یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان در دل حمام قدیم بازار وکیل. اگر به آداب و رسوم قدیمی ایرانی اهمیت می‌دهید و دل‌تان برای خوردن یک دیزی دو آتشه لک زده، کافی است بعد از گشت و گذار در بازار سنتی وکیل راهی رستوران سنتی وکیل بشوید. این رستوران به شیوه‌ای سنتی طراحی شده است و همه چیز حال و هوای صفای مردم ایرانی را دارد. این رستوران برای توریست‌های خارجی جذاب و هیجان انگیز است و برای گردشگران داخلی هم حسابی خاطره‌انگیز٫ پس وقتی کوچه پس کوچه‌های بازار وکیل را گز می‌کنید، سری هم به این رستوران اصیل ایرانی بزنید و آن را در برنامه سفر خود از قلم نیندازید.

رستوران آسیاب بادی

مجموعه توریستی، رستورانی آسیاب بادی کرمان بزرگترین سازه آسیاب بادی در خاورمیانه است که کاربری تشریفاتی دارد. ساختمان این بنا یکی از منحصر به فردترین سازه های طراحی و اجرا شده در ایران است که سازه بیرونی اش با ارتفاع 26 متر و قطر 12 متر به سبک آسیاب بادی های هلندی ساخته شده و در داخل شامل 2 طبقه سالن پذیرایی و یک طبقه آشپزخانه و تأسیسات می باشد که دارای محیطی بسیار دلنشین و صمیمی است. پذیرایی در یک آسیاب بادی هلندی با تنوع کاملی از غذا های ایرانی و ملل با کیفت مثال زدنی تجربه فراموش نشدنی و خاطره انگیزی است. در حوالی مجموعه توریستی آسیاب، اماکن گردشگری فراوان دیگری هم موجود است که می‌توانید به آن‌ها هم سر بزنید.

رستوران سیاح

رستوران سیاح یکی از معدود رستوران‌های کرمان است که دو شعبه دارد و همین نشان می‌دهد که مورد توجه مردم قرار گرفته است. سرویس دهی خوب در کنار فضای مدرن رستوران و غذاهای لذیذ ایرانی این رستوران را به یکی از اولین انتخاب های هر کسی تبدیل کرده است. در این رستوران می‌توانید غذاهایی همچون: چلو جوجه کباب، چلو کباب سلطانی، چلو میکس، چلو کباب بختیاری، چلو کباب کوبیده، چلو کباب برگ، چلو ماهی کباب شیر، زرشک پلو با مرغ، چلو ماهیچه، چلو شنیسل ماهی و… میل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح