اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185605819

از غواصی تا گردش در جنگل حرا

با 5 تفریح هیجان انگیز چابهار آشنا شوید

کد: 13950827185605819

https://goo.gl/M845pc

، تهران , (اخبار رسمی): چابهار یکی از جنوبی ترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که به جز اهمیتی که در زمینه های مختلف دارد یکی از مراکز جذاب گردشگری به حساب می آید و نام آن را می توان در کنار استان های هیجان انگیز و تفریحی آورد.

با 5 تفریح هیجان انگیز چابهار آشنا شوید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تریپ با ما، آب هوای خوب در کنار طبیعت زیبا و امکانات رفاهی و تفریح باعث شده که خیلی‌ها به فکر بستن ساک و چمدان‌هایشان به این شهر شوند اما قبل از راهی شدن بابد دانست که چه تفریح  هایی وجود دارد و نباید آن ها از دست داد. اگر شما هم در آینده قصد جمع کردن بارو بنه به این سمت را داریدو چابهار را در برنامه سفرخود جای داده اید با تریپ باما همراه شوید تا با چند تفریح هیجان انگیز در چابهار آشنایتان کنیم.

غواصی

تجربه‌ی رفتن به زیر دریا واقعا یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیز ترین تفریحاتی است که پیر جوان ندارد و همه دلشان برای انجامش می تپد. باید بدانید که چابهار برای اینکار بهترین پیشنهاد است چون آنقدر استانداردهای جهانی در زمینه ی غواصی در این منطقه بالاست که با اینکه ورزشی لوکس است اما یکی از مهمترین عامل های جذب توریست و مسافر از داخل و خارج محسوب می‌شود. در آخر هم بهتر است بدانید آبان تا بهمن بهترین زمان برای غواصی کردن در این منطقه است پس زودتر دست به کار شوید. برای این تجربه فقط کافی است به برنامه سفر غواصی چابهار در اینجا مراجعه کنید.

موج سواری

همان‌قدر که زیر دریا بودن جالب و پر هیجان است تجربه ‌ی ورزشهای روی آب هم پر از جذابیت است. موج سواری یکی دیگر از تفریحاتی است که با اینکه سابقه ی چند یاله در این منطقه دارد اما به تازگی چند کارگاه آموزشی هم در این منطقه مختص این رشته راه اندازه شده تا بعد از سفر به اعماق دریا و ملاقات با موجودات آبی کمی هم روی موج ها بودن حیابی روزتان را بسازد. این منطقه یکی از بهترین مناطق برای موج سواری است. برای آگاهی بیشتر و هماهنگی و برنامه ریزی این ورزش هیجان انگیز اینجا را کلیک کنید.

 قایق سواری در جنگل حرا

حتما نام جنگل ها را شنیده اید. منطقه ای که پر از درختان مانگرو است که در آب های شور رشد می‌کند . اما اتفاق منحصر به فرد این است که این درختان هنگام مد دریا در آب فرو می روند و تاج این درختان و لانه های پرندگانی که در آنجا زندگی می کنند منظره ای بکر به وجود می آورد. حالا تصور کنید قرار است چند ساعت میان آنها قایق سواری و حسی جالب را تجربه کنید. البته لازم است خیالتان را راحت کنم که در طول این مسیر افرادی کار بلد همراهتان خواهند بود و در طول مسیر شما به جز لذت بردن نگرانی دیگری نخواهید داشت. این جنگل ها در خلیج گواتر یعنی درست در فاصله ی 120 کیلومتری شهر چابهار قرار دارد.

برای رسیدن به این منطقه می بایستی از تاکسی دربست استفاده کنید و با خود کارت شناسایی به همراه داشته باشید. برای آگاهی از جزئیات این برنامه، از برنامه سفرهای غیر رایگان چابهار استفاده کنید تا تمامی مسیرهای دسترسی و تلفن و هزینه ها را در اختیار داشته باشید.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی