اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185615819

تصاویر مکان های دیدنی کرمان

دیدنی های کرمان به روایت تصویر

کد: 13950827185615819

https://goo.gl/Ipi0r9

، تهران , (اخبار رسمی): سفر به کرمان پهناورترین استان کشور برای هرکسی که تجربه‌ی رفتن به آنجا را دارد مسافرتی سراسر زیبایی است و آنقدر جا برای دیدن و شناختن دارد که بسیار سخت است در یک برنامه سفر بتوان به همه‌ی آن‌ها سرزد.

دیدنی های کرمان به روایت تصویر

به گزارش روابط عمومی تریپ با ما،  کرمان که یکی از مهمترین استان‌ها در منطقه‌ی جنوب شرق کشور است در همه‌ی زمینه ها جاذبه دارد و نمی‌شود یک‌روزه قصد رفتن به آنجا کنید و فردا صبح چمدان به دست راهی شوید. باید برای سفر به این استان حتما با برنامه حرکت کنید. اگر قصد رفتن به کرمان را کردید و تصمیم‌تان قطعی شد حتما قبل از حرکت با تریپ باما همراه شوید و برای تمام لحظات سفرتان برنامه ریزی دقیق کنید. در اینجا اما نگاهی بیندازید به جاذبه های استان کرمان از دریچه دوربین.

برای سفر به کرمان نیز می توانید از برنامه سفرهای کرمان استفاده کنید.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح