اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189386457

چقدر از امنیت سایت‌ها و سرورهای خود اطمینان دارید

اولویتی که فراموش می شود

کد: 13950904189386457

https://goo.gl/mAfjsp

، مشهد , (اخبار رسمی): همه روزه خبر نفوذ هکرها به سایت‌ها و سرورها از گوشه و کنار دنیا شنیده می شود، اما متأسفانه نه تنها اشخاص و شرکت‌های مختلف، بلکه بزرگ‌ترین سازمان‌های دولتی و غیردولتی نیز تا پیش از بروز خسارت های ناشی از این حملات سایبری ، تدبیری برای امنیت وب سایت‌ها و سرورها خود نمی اندیشند.

چقدر از امنیت سایت ها و سرورهای خود اطمینان دارید؟

طبق آمار، بیش از 70 درصد وب سایت ها در دنیا دارای آسیب پذیری هایی با درجه ریسک بالا هستند. آسیب پذیری هایی که می توانند تا حد دسترسی کامل هکرها به تمام سایت و سرور ، راه را برای آنها باز بگذارند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از گروه فناوری اطلاعات پرنیا، امنیت وب‌سایت‌ها و سرورهای میزبانی وب باید یک اولویت در هر سازمان و شرکت باشد، اما این موضوع بیشتر مورد بی‌توجهی مدیران آنها قرار می گیرد. این در حالی است که هکرها همواره سعی در نفوذ و خرابکاری در نرم افزارهای تحت وب، سایت‌های اینترنتی، فرمها، محتوای درج شده در صفحات وب و سرورهای میزبانی کننده آنها دارند و این فرصت به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته و سال در دسترس آنها خواهند بود؛ بنابراین با توجه به دسترسی و متصل بودن تمامی این ورودی ها و ابزارها به بانک های اطلاعاتی و منابع محرمانه سازمان، همواره خطر رویارویی با هکرها موضوعی مهم تلفنی خواهد شد. 

هیچ دفاع امنیتی در سطح شبکه نمی تواند جلو خرابکاری این هکرها را بگیرد زیرا تمامی نرم افزارهای تحت وب و سایت های اینترنتی ، بر روی پورت 80 و یا 443 که همیشه و برای استفاده همگان باز هستند اجرا می گردند. از طرف دیگر با توجه به گستردگی بخش ها و امکانات متعدد این نرم افزارها ، نمی توان تمامی بخش های موجود در آنها را از لحاظ امنیتی مورد بازبینی و تست قرار داد.

در این شرایط ، شاید بتوان استفاده از نرم افزارهای تست نفوذ و تشخیص آسیب پذیری های امنیتی به عنوان راحت ترین ابزارها برای اطمینان از سطح امنیت وب‌سایت ها و سرورها استفاده کرد البته این نرم افزارها قادر هستند تا در مدت زمانی کوتاه (نسبت به تست های انسانی) هزاران روش نفوذ را بر روی اهداف تعریف شده از سوی شما بررسی کرده و در پایان نتیجه این آزمایش‌ها را به شما ارائه کنند.

گروه فناوری اطلاعات پرنیا به عنوان نماینده رسمی شرکت Acunetix در ایران ، افتخار دارد تا محصولات و خدمات امنیتی خود را تحت برند weSecure به هموطنان عزیز ارائه کنید. آکیونتیکس یکی از بزرگترین و معتبرترین محصولات نرم افزاری برای تست نفوذ پذیری وب سایت ها و سرورها در دنیاست که توسط بسیاری از سازمان ها و شرکت های معتبر در داخل و خارج کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

Acunetix می تواند وب سایت ها را بر اساس بیش از 3000 روش و سرورها را بر اساس بیش از 35000 روش مختلف نفوذ که ممکن است توسط هکرها مورد استفاده قرار گیرند مورد اسکن قرار داده و گزارشاتی معتبر و مستند بر اساس استانداردهای جهانی نظیر ISO 27001 ، OWASP و ... را به شما ارائه کند.

از شما دعوت می کنیم تا با بازدید از وب‌سایت  با خدمات و محصولات قابل ارائه گروه امنیتی weSecure آشنا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]