اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191715819

با اقامتگاه های بوم گردی کویر ورزنه آشنا شوید

سفر هیجان انگیز به دل کویر

کد: 13950908191715819

https://goo.gl/Kt6sVr

، تهران , (اخبار رسمی): اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به کویر هستید و سفر به ورزنه در بین یکی از انتخاب هایتان قرار دارد شاید یکی از مهمترین نگرانی‌تان برای سفر به این نقطه، اقامت و ماندن در این شهر باشد.

سفر هیجان انگیز به دل کویر

برای اینکه خیالتان را راحت و انتخابتان را قطعی کنید و با اقامتگاه های کویری ورزنه بیشتر آشنا شوید با تریپ باما همراه شوید تا شما را با چند اقامتگاه در این منطقه آشنا کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تریپ با ما، همیشه سفر به دل کویر و ماندن در آن جزء تجربه های هیجان انگیز بوده و خیلی ها را به سمت خود کشانده. این تجربه در کشورمان اصلا سخت نیست و حتی به‌خاطر تنوع زیادی که در شهرهای کویری داریم همیشه چند انتخابی پیش روی مان قرار می گیرد.

کویر ورزنه در نزدیکی اصفهان یکی از این گزینه هاست اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به کویر هستید و سفر به ورزنه یکی از انتخاب هایتان قرار دارد شاید یکی از مهمترین نگرانی تان برای سفر به این نقطه، اقامت و ماندن در این شهر باشد و برای اینکه خیالتان را راحت و انتخابتان را قطعی کنید و با اقامتگاه های کویری ورزنه بیشتر آشنا شوید با تریپ باما همراه شوید تا شما را با چند اقامتگاه در این منطقه آشنا کنیم.

خانه بوتیمار

یکی از اقامتگاه های قدیمی این منطقه همین خانه ی بوتیمار است. این خانه در دل روستای قهی در نزدیکی اصفهان قرار دارد و  نامش را از نام پرنده ای که در دوران مرمت این مکان به اینجا مهاجرت کرده، گرفته است. قدمت این اقامتگاه به 350 سال قبل و زمان قاجار برمی گردد و به خانه ی حاج سید جواد تاج زاده معروف است.

این خانه با فضای 1400متر مربعی با اینکه در سال 83 مورد بازسازی قرار گرفته اما تمام معماری و چیدمان بومی در آن رعایت شده. اگر این مکان را در برنامه سفرتان قرار دهید هم در آن می توانید استراحت کنید هم با غذاها، لباس ها و فرهنگ این منطقه آشنا شوید. 

روستای قهی و اقامتگاه بوتیمار در بزرگراه اصفهان- نایین که فاصله‌اش حدود 70 کیلومتر از هر کدام است قرار دارد و بعد از 12 کیلومتر به جنوب به این روستا می رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست