اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950912193105819

آشنایی با بهترین رستوران های شیراز

کد: 13950912193105819

https://goo.gl/IBxpdb

، تهران , (اخبار رسمی): سفر به شیراز یکی از آن سفرهای به یاد ماندنی و پر از خاطره است. تنوع مکان های دیدنی و آب و هوای خوب آن باعث شده تا همیشه نام این شهر در ذهن همه بماند و یکی از انتخاب های نخست برای رفتن به سفر باشد.

با بهترین رستوران های شیراز آشنا شوید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تریپ با ما، در میان برنامه ریزی سفر به این شهر رستوران گردی و خوردن غذاهای محلی شیراز جزء جدا نشدنی است و همه دلشان می خواهند بهترین را انتخاب کنند و به آنجا بروند در نوشته های قبلی با عنوان گردشگران خارجی کدام رستوران ها را در برنامه سفر خود جای می دهند، با برخی از رستوران های شیراز آشنا شدید. در اینجا اما می خواهیم از رستوران هایی صحبت کنیم که غذاهای خاص دارند. با تریپ باما همراه باشید تا لیستی دیگر از رستوران های خوب شیراز را در اختیارتان قرار دهیم.

رستوران کاخ پارسه

مجموعه ی زیبای کاخ پارسه در شیراز یکی از مجموعه های خوبی است که میتوانید همه جور غذایی که دلتان بخواهد در آن پیدا کنید. این مجموعه که شامل رستوران کلاسیک، رستوران سنتی، چایخانه، کافی شاپ و فست فود می باشد، سومین مجموعه رستوران لوکس شیراز به حساب می آید. معماری و طراحی این مجموعه با توجه به تاریخ هخامنشی باعث شده که لذت غذا خوردن مراجعین به آن را چندین برابر کند. اگر تصمیم گرفتید به یک رستوران لوکس بروید بهترین انتخاب همین کاخ پارسه است و با ظرفیت بالای حدود 400 نفری حتما برای شما جا پیدا می شود.

رستوران صوفی باغ ناری

یکی از رستوران های تازه تاسیس شیراز رستوران صوفی باغ ناری است. اگر دوست داشتید از فضای تاریخی شیراز به یک مکان کاملا مدرن بروید این رستوران انتخاب مناسبی است. اگر خواستید موقعی که منو مقابلتان قرار می  گیرد با خیال راحت دست روی هر غذایی بگذارید این جا پیشنهاد خوبی است. از میگو سوخاری و ماهی شیر کبابی و سوخاری گرفته تا انواع غذاهای ایرانی و کباب  کباب مجلسی، کباب سلطانی همه جزء مغذاهای این رستوران است. البته اینجا غذاهای بین المللی هم وجود دارد و اگر دلتان خوردن غذای کشورهای دیگر  با انواع سس های مخصوص را خواست حتما در برنامه سفر تان این رستوران را قرار دهید. بعد از رفتن به این رستوران مطمئن باشید پشیمان نمی شوید و  یک خاطره ی خوب دیگر به این سفرتان اضافه می شود.

برای دیدن عکس های رستوران ها و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی