اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950912193135819

راه های سفر ارزان در تعطیلات کوتاه

کد: 13950912193135819

https://goo.gl/GA6aO9

، تهران , (اخبار رسمی): تعطیلات کوتاه برای خیلی‌ها با مسافرت معنا پیدا می‌کند، اگر شما جزو افرادی هستید که در کوتاه‌ترین فرصت، بار و بنه‌ را جمع می‌کنید و شهر و دیارتان را ترک می‌کنید، این مطلب را بخوانید.

چگونه در تعطیلات کوتاه و چندروزه سفر کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل تریپ‌باما، مسافرت در تعطیلات کوتاه یا بلند آدابی دارد که اگر به آن‌ها توجه نکنید، دچار دردسر می‌شوید. در انتخاب شیوه سفرتان کاملا مختار هستید که شیوه سفرتان را تعیین کنید ، اینکه بطور شخصی و انفرادی و یا از طریق تور و  آژانس های مسافرتی که خدمات متفاوتی را ارائه می کنند، مسافرت تان را انجام دهید . برخی از آژانس های مسافرتی تنها فروشنده بلیت هستند و برخی دیگر علاوه بر فروش بلیت، خدمات تور را نیز ارائه می دهند. این آژانس ها نیز به دو دسته تقسیم می شوند، آژانس های هواپیمایی که خود برگزار کننده تور هستند و  یا آنهایی که واسطه فروش تور و نماینده یک آژانس داخلی دیگر هستند. 

مدیریت مالی داشته باشید!

در بسیاری از سفرها مهمترین مسئله، میزان پولی است که می‌خواهید هزینه کنید. همان اول کار تکلیف‌تان را روشن کنید که چقدر پول دارید و قرار است حداکثر چه مقدارخرج کنید. در تعطیلات کوتاه هم مسافت تا مقصد، شیوه‌ سفر کردن و محل اسکان مهم‌ترین بخش‌های هزینه‌بر در سفر هستند. اگر قصد دارید در چند روز تعطیلات با وسیله شخصی سفر کنید، مقصد و مسیری سهل‌الوصول را انتخاب کنید تا هم زمان رانندگی کوتاه شود و هم هزینه‌های سفر. اگر هم می‌‌خواهید در تمام طول سفر ریلکس کنید و به هیچ چیز فکر نکنید، سراغ سفر با وسایل حمل و نقل عمومی بروید. اتوبوس، قطار، هواپیما و بعضا کشتی وسایلی هستند که می‌توانند بر اساس میزان پرداختی شما بهتان خدمات بدهند.

اگر هم که دنبال دردسر کمتر هستید، تورهای مسافرتی می‌توانند خیالتان را از همه نظر راحت کنند ولی حواس‌تان باشد که هرچقدر تور باکلاس‌تر باشد، سر کیسه شما بیشتر شل می‌شود.

برای اینکه خیلی جیب‌درد نگیرید، تورهای لحظه‌ آخری را دریابید. آژانس‌های مسافرتی تا چند روز پیش از شروع پرواز تورهای خود را با بالاترین قیمت ممکن و سود به فروش می‌رسانند اما اگر صندلی خالی بماند به مرور قیمت تورهای خود را کاهش می‌دهند تا جاهای خالی را پر کنند. این روند کاهش قیمت‌ها ادامه پیدا می‌کند تا چند ساعت مانده به پرواز که اگر باز هم صندلی خالی بماند قیمت‌ها به طرز باورنکردنی پایین می‌آید و آن زمان به راحتی میتوانید هزینه رفت و برگشت سفرتان را به طرز چشمگیری کاهش دهید. می‌توانید برای آنکه برنامه سفربهتری در زمان کوتاه داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی