اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203545819

با استفاده از برنامه های حرفه ای سفر تریپ با ما در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

ارائه برنامه و راهنمای اختصاصی شما در سفر

کد: 13950930203545819

https://goo.gl/xcR2xr

، تهران , (اخبار رسمی): بخش "برنامه سفر" وب‌سایت تریپ باما، برای مدیریت تورهای شخصی راه اندازی شده است تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند.

وب سایت برنامه ریزی سفر

برنامه سفر راهنمای حرفه ای سفر است که به شما پیشنهاد می دهد از کدام جاذبه ها دیدن کنید،در کدام رستوران ها غذا بخورید،از کدام مراکز خرید، خرید کنید و در کدام هتل یا اقامتگاه بوم گردی اقامت داشته باشید

به گزارش روابط عمومی وب‌سایت تریپ با ما، رها آخوندان مدیر این سایت از آغاز فعالیت بخش جدید این وب‌سایت با عنوان "برنامه سفر" خبر داد و گفت: پس از 6 ماه از راه اندازی اولیه وب سایت، بخش آزمایشی برنامه سفر با طراحی حرفه‌ای این برنامه ها توسط راهنمایان محلی آغاز به‌کار کرد.

وی ادامه داد: برنامه سفر به مانند مشاوره سفر بوده که به شما پیشنهاد می دهد در مقصد از کدام جاذبه های گردشگری دیدن کنید، در کدام رستوران ها غذا میل کرده و از کدام مراکز خرید، بازدید و خرید کنید و در انتها در کدام هتل یا اقامتگاه بوم‌گردی اقامت گزینید.

همچنین بخش برنامه سفر اختصاصی نیز برای مسافرانی که می خواهند مسیرها و تجربه‌های منحصربفردی را در سفر خود رقم زنند در دسترس قرار گرفته است.

این بخش ها با هدف استانداردسازی و تغییر فرهنگ و الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز بکار کرده تا ضمن در نظر گرفتن محدودیت منابع طبیعی و لزوم حفظ آن برای نسل‌های آتی، موجبات افزایش لذت و رضایت مسافران و جامعه محلی را فراهم کند ؛ از دیگر اهداف وب‌سایت می‌توان به برقراری ارتباط موثر و متقابل گردشگران با جامعه محلی از طریق اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر خدمات سفر اشاره کرد.

این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی صمیمی در مورد مکان‌های دیدنی، رستوران، هتل، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شده و تا امروز دستیابی به اطلاعات 80 درصد شهرهای ایران از طریق وب‌سایت امکان‌پذیر است.

وی افزود: کسب تندیس برترین وب‌سایت گردشگری در هفتمین جشنواره وب‌ایران به دلیل اهتمام بر بهبود الگوی سفر و ارائه بانک اطلاعاتی جامع برای رونق گردشگری در ایران و دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری، بخشی از دستاوردهای وب‌سایت «تریپ باما» در این مدت بوده است.

مدیر سایت تریپ‌باما در پایان خبر از راه اندازی وبلاگ این شرکت داد و گفت: این وبلاگ برای انتشار مطالب کاربردی در سفر و مطالبی است که در راستای تکمیل محتوی وب‌سایت است.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این شرکت  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]