اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210645484

«سامتیک» با هدف مشتری‌مداری ارایه داد

خرید آنلاین بلیت قطار تمام شرکت‌های ریلی ایران

کد: 13951011210645484

https://goo.gl/XYTI31

، تهران , (اخبار رسمی): سایت «سامتیک» در راستای ارائه خدمات با کیفیت به کاربران و ایجاد راهی سریع و آسان برای خرید بلیت، امکان رزرو آنلاین بلیت قطار تمام شرکت‌های ریلی ایران در تمام مسیرها و زمان‌های موجود را فراهم کرده است.

خرید آنلاین بلیت قطار تمام شرکت‌های ریلی ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سامتیک، احتمال آن که هنگام رزرو آنلاین بلیت قطار از وب‌سایت‌های فروش با محدودیت انتخاب شرکت‌های ریلی، مسیر یا زمان دلخواه خود مواجه شده باشید کم نیست کما اینکه شاید این دشواری‌ها باعث صرف‌نظر از خرید آنلاین بلیت قطار نیز شود.

سامانه خرید اینترنتی بلیت قطار «سامتیک» با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز با پیاده‌سازی بستری کاربرپسند و ساده و با ارائه خدمات باکیفیت درزمینهٔ مسافرت ریلی به مسافران کمک می‌کند تا با یک جستجوی ساده بلیت قطار موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

از همین رو، این سایت با توجه به هدف خود مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به کاربران و ایجاد راهی سریع و آسان برای خرید بلیت، امکان رزرو آنلاین بلیت قطار تمامی شرکت‌های ریلی ایران اعم از رجا، سفیر و فدک در تمامی مسیرها و زمان‌های موجود را فراهم آورده تا مسافران با سهولت بلیت سفر خود را تهیه کنند.

بنا بر همین گزارش،  این سامانه مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی‌شده و با دریافت گواهینامه امنیت بین‌المللی (SSL)، کسب نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک و نماد ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی به کاربران خود این اطمینان خاطر را می‌بخشد تا در محیطی امن و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوان اقدام به خرید بلیت قطار کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]