اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259615484

راه‌اندازی سرویس آنلاین استرداد بلیط قطار

کد: 13960607259615484

https://goo.gl/CNBMzu

، تهران , (اخبار رسمی): از این پس در صورت بروز هر اشکالی در برنامه سفرتان و یا به هر علتی اگر مایل به استرداد بلیطی هستید که از سامتیک خریداری کرده‌اید، دیگر لازم نیست با صرف هزینه‌های مالی و زمانی در دفتر آژانس حضور پیدا کنید.

سامتیک با افزودن سرویس آنلاین استرداد بلیط قطار به دیگر خدمات اینترنتی خود، اکنون از پیشتازان و معدود شرکت‌های انگشت‌شمار است که این امکان را برای کاربران بوجود آورده است.

در اجرای هر برنامه‌ای ممکن است بروز اتفاقات غیرمترقبه دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها را نیز دچار تغییر کند؛ از جمله برنامه‌هایی که برای سفر تنظیم می‌کنیم. به همین خاطر سامتیک به سهم خود برای سهولت تغییر برنامه‌های سفر فکری کرده است.

از این پس در صورت بروز هر اشکالی در برنامه سفرتان و یا به هر علتی اگر مایل به استرداد بلیطی هستید که از سامتیک خریداری کرده‌اید، دیگر لازم نیست با صرف هزینه‌های مالی و زمانی در دفتر آژانس حضور پیدا کنید.

سامتیک با افزودن سرویس آنلاین استرداد بلیط قطار به دیگر خدمات اینترنتی خود، اکنون از پیشتازان و معدود شرکت‌های انگشت‌شمار است که این امکان را برای شما بوجود آورده تا با ورود به بخش استرداد بلیط در وب‌سایت رسمی سامتیک و با گذراندن چند مرحله ساده، مبلغ پرداختی خود را با کسر مقادیر مربوط به استرداد که روی بلیط نیز قید شده است، در اسرع وقت در حساب بانکی خود دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]