اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961112279535484

پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از طریق فروش آنلاین سامتیک

کد: 13961112279535484

https://goo.gl/SFZjKa

، تهران , (اخبار رسمی): ما در کشور سه شرکت ارائه دهنده خدمات مسافرت ریلی داریم که احتمالاً هر سه را می‌شناسید؛ رجا، فدک و سفیر که لحظاتی پیش خبر خوشی درباره آنها منتشر شد؛ این سه شرکت بلیط تمام قطارهای نوروز 97 را از نیمه بهمن ماه سال جاری آماده پیش‌فروش اینترنتی کرده‌اند و این برنامه در دو شاخه آغاز می‌شود.

پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از طریق فروش آنلاین سامتیک
پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از طریق فروش آنلاین سامتیک

پیش فروش بلیط قطار برای نوروز 97 از تاریخ ۱۵/۱۱/۹۶ آغاز خواهد شد
بزرگترین عید ایرانیان هر روز نزدیکتر می‌شود. نوروز باستانی که همزمان با بهار می‌آید برای ما مترادف با آغاز فصل سفر است و مردم کشورمان به درستی دریافته‌اند که در تعطیلات سال نو، جاده‌ها شلوغ و نا‌امن‌تر می‌شوند و به همین علت بیشتر افراد و خانواده‌ها ترجیح می‌دهند با وسیله‌ای مثل قطار به سفر بروند که هم به مراتب ایمنی بالاتری دارد و هم جذابیت‌های منحصر به فردش برای هر شخص خوش‌ذوقی وسوسه‌انگیز است. به این ترتیب مردم از نوروزشان خاطره‌های خوش می‌سازند و از مخاطرات سوانح جاده‌ای دور می‌شوند.

با تمام این اوصاف همه ساله بسیارند کسانی که قصد مسافرت با قطار دارند اما به علت تکمیل ظرفیت قطارها موفق به خرید بلیط قطار نمی‌شوند و در نتیجه یا برنامه سفرشان منتفی می‌شود و یا اسیر جاده‌های پر خطر، ترافیک و مسائل خاص آن حوزه می‌شوند. بنابراین اگر برای تهیه بلیط قطار از پیش و به موقع اقدام نکرده باشیم تجربه نشان می‌دهد که در آن روزها .تقریباً شانس خرید بلیط به صفر می‌رسد.

ما در کشور سه شرکت ارائه‌دهنده خدمات مسافرت ریلی داریم که احتمالاً هر سه را می‌شناسید؛ رجا، فدک و سفیر که لحظاتی پیش خبر خوشی درباره آنها منتشر شد؛ این سه شرکت بلیط تمام قطارهای نوروز 97 را از نیمه بهمن ماه سال جاری آماده پیش فروش اینترنتی کرده‌اند و این برنامه در دو شاخه آغاز می‌شود.
پیش‌فروش بلیط قطارهای نوروز 97 از طریق سامانه سامتیک، سایت اول فروش بلیط قطار کشور تحت پوشش قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این وبسایت از ساعت هشت صبح روز پانزدهم بهمن برای پیش خرید بلیط قطارهای محور خراسان و همینطور از هشت صبح شانزدهم بهمن برای رزرو اینترنتی بلیط قطارهای تمامی محورهای دیگر اقدام به پیش خرید بلیط‌های مدنظرشان کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]