اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040659545484

راهی سریع و آسان تا مقصد

بلیط هواپیما را با چند کلیک بخرید

کد: 1395040659545484

http://j.mp/28ZLBzW

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت سامتیک خدمتی جدید از مجموعه ساعی تهران است که به عنوان سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما با هدف خریدی سریع، آسان و مطمئن با کسب مجوز رسمی فعالیت از سازمان هواپیمایی کشوری شناخته می شود که فعالیت خود را به طور رسمی از پاییز 94 آغاز کرده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

این وب سایت با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا اقدام به جمع آوری تمام اطلاعات پرواز خطوط هوایی ایران کرده تا با توجه به نیاز کاربران سهولت استفاده از امکانات جهت خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت سیستمی و چارتری در فضای مجازی بر اساس آخرین تغییرات در اختیار کاربران قرار گیرد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران نیز در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت کرد. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ای به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم . با اعتماد مشتریان و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا روند رو به رشد خود را حفظ کرده و در جهت پیشرفت و ایده آل شدن خدمات گام های موثری برداشتیم.

مردم ایران همانند مردم سراسر جهان نیازمند دسترسی آسان برای خرید بلیت سفر خود هستند، با گذشت زمان و فراگیر شدن فرهنگ تجارت الکترونیک و افزایش سایت های اطلاع رسانی و خدماتی، ما را بر آن داشت تا با ارئه خدمات به روز دنیا نیاز هموطنان  را فراهم کنیم.

درهمین راستا سامانه سامتیک با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مسافرت هوایی به شما کمک می کند تا با یک جستجوی ساده بلیط پرواز مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید، سامتیک از تجربه بلند مدت خود در صنعت گردشگری بهره برده و ابزاری نوآورانه با کاربری آسان را پیاده سازی کرده تا هموطنان بتوانند با چند کلیک ساده بلیط هواپیمای خود را رزرو و سفری آسوده را تجربه کنند.

سامتیک با بهره گیری از تمام خطوط هوایی ایران، کاربران خود را یاری می کند تا بهترین پرواز را برای سفر هوایی خود انتخاب کنند. و همچنین با گارانتی قیمت، کاربران همیشه می توانند مطمئن باشند که در حال رزرو بهترین قیمت برای پرواز خود هستند.

کاربرانی که قصد خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی را دارند، با ورود به سایت سامتیک می‌توانند در چند مرحله‌ کوتاه بلیط خود را رزرو و وجه آن را از طریق تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب به صورت آنلاین پرداخت کنند.

این سامانه مطابق با استانداردهای روز دنیا و با دریافت گواهینامه امنیت بین المللی (SSL) به نشانی اینترنتی https://www.samtik.com ، کسب نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک و نماد ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به کاربران خود این اطمینان خاطر را می دهد که در محیطی امن  بلیط خود را رزرو و خریداری کنند.

دسترسی به تمام پروازهـای شرکت‌هـای هواپیمایـی، امکان جستجو و مقایسه پروازها و انتخاب مناسب‌ ترین پرواز، امکان خـرید آنلاین بلیـط های سیستمـی و چارتـری، امکان کنسل کردن آنلاین  بلیط های سیستمی، امکان استـرداد آنلاین وجه بلیـط کنسـل شـده به کارت عضـو شتـاب، اطلاع رسانی خرید، کنسلی و استرداد وجه بلیط از طریق ایمیل و پیامک، امکان ارسال اطلاعات بلیط از طریق پیامک، ایمیل و فکس، کاربری آسان در کامپیوتر، تبلت و موبایل، مشاهده‌ رزروهای گذشته و تراکنش‌های مالی ازجمله خدمات سامتیک است.

با ارائه‌ خدمات پشتیبانی از لحظه رزرو بلیط تا صدور کارت پرواز در فرودگاه همراه شما هستیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]