اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960407252975484

۱۰ نکته مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما

کد: 13960407252975484

https://goo.gl/amtJ1D

، تهران , (اخبار رسمی): احتمالا شما هم زمانی که مشغول رزرو آنلاین بلیط هواپیما بوده‌اید با یک حس خاص مواجه شده‌اید و قبل از اینکه بر روی دکمه "تایید" کلیک کنید، دلهره و اضطراب از پاسخ به هزاران سوالی که به ذهنتان خطور می‌کند را تجربه کرده‌اید. در این مقاله با ده روش برای اطمینان از خرید آنلاین بلیط آشنا می‌شوید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

به گزارش سایت سامتیک، پرسش‌های زیادی که مدام با خود مرور کرده معمولا شامل این موارد است: «قسمت اطلاعات مسافر رو درست پرکردم؟ چیزی رو که جا ننداختم؟ پروازم رو درست انتخاب کردم؟»
حقیقتا فشردن دکمه "تایید نهایی خرید" از پر استرس ترین لحظات در زمان آماده سازی برنامه سفر است، ولی نگران نباشید ما دقیقا حال شما را درک می‌کنیم و اگر به مواردی که در لیست زیر آمده بدرستی عمل کنید، قطعا بعد از خرید و تا لحظه پرواز، آرامش خاطر خواهید داشت:
 
۱ - دقت کنید که وب سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد. در غیر اینصورت قیمت‌ها و پروازهای معتبری را در اختیارتان نمی گذارد.
۲ - بهتر است بلیط سفر خود را از وبسایتی خریداری کنید که شما را در تمامی مراحل رزرو و حتی بعد از آن تا انجام پروازتان پشتیبانی می‌کند. 
۳ - از وب سایتی خرید کنید تا در صورت انصراف از پرواز بتوانید بلیط سیستمی خود را به صورت آنلاین کنسل کنید. 
۴ - وبسایتی را برای خرید بلیط پرواز خود انتخاب کنید که نماینده فروش حداکثری ایرلاین‌های داخلی باشد. زیرا اینگونه پروازهای بیشتری را جهت مقایسه و انتخاب در اختیار دارید.

۵ - همیشه قبل از خرید بلیط هواپیما، قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و مطمئن شوید که قیمتی که می‌پردازید بهترین نرخ آن پرواز است.
۶ - هنگام ثبت اطلاعات مسافرین از جمله نام، نام خانوادگی و کد ملی نهایت دقت را داشته باشید.
۷ - حتما اطلاعات مسافرین، تاریخ سفر، مبدا و مقصد را قبل از تایید نهایی مجددا بررسی کنید.
۸ - اطلاعات تماس خود مانند شماره تلفن همراه و ایمیل را به درستی وارد کنید. تا تغییر زمان احتمالی و یا کنسل شدن پرواز به اطلاع شما برسد.
۹ - توصیه میکنیم هنگام مراجعه به فرودگاه برگه چاپ شده بلیط خود را به همراه داشته باشید.
۱۰ - اگر از رایانه شخصی استفاده نمی کنید، حتما بعد از رزرو کوکی یا تاریخچه ی مرورگر سیستم را پاک کنید.

با این توصیه‌ها می‌توانید مطمئن باشید انتخاب درستی در خرید آنلاین بلیط سفر خود داشته‌اید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]