اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960330252495484

۶ مزیت طلایی در خرید اینترنتی بلیط هواپیما

کد: 13960330252495484

https://goo.gl/8qYgd8

، تهران , (اخبار رسمی): بدون اغراق، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سریع ترین و معتبرترین روش های خرید بلیط است که با رونق گرفتن کسب و کار الکترونیک و پوشش دادن تمامی نیازهای مسافرین در اسرع وقت، از جایگاه ویژه ایی در بین خوش سفران برخوردار است. ناگفته نماند که هنوز هم برای بعضی افراد اعتماد کردن به خرید اینترنتی سخت است.

سامتیک، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

به گزارش روابط عمومی سامتیک، بدون اغراق، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سریع ترین و معتبرترین روش های خرید بلیط است که با رونق گرفتن کسب و کار الکترونیک و پوشش دادن تمامی نیازهای مسافرین در اسرع وقت، از جایگاه ویژه ایی در بین خوش سفران برخوردار است. ناگفته نماند که هنوز هم برای بعضی افراد اعتماد کردن به خرید اینترنتی سخت است ولی وقتی با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آشنا میشوند، نظر آنها هم تغییر میکند و وقتی با وسواس خاص مطابق با سلایقشان، سایتی را برای خرید اینترنتی انتخاب میکنند و از خدمات و پشتیبانی آنها رضایت کافی به دست می آورند، هرگز دیگر به دنبال شیوه سنتی و خرید حضوری بلیط هواپیما نمیروند. 

از مزایای خرید غیر حضوری بلیط هواپیما می توان به موارد زیر نام برد:
۱ - راحتی در خرید

کافی است در خانه یا محل کار در حین نوشیدن یک فنجان چای با دسترسی به اینترنت و داشتن کارت عضو شبکه شتاب بلیط یک سفر آرامش بخش یا ماجراجویانه خود را رزرو و خریداری کنید. 

۲ - همیشه در دسترس
خرید اینترنتی همیشه در دسترس بوده و در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که در لحظه تصمیم به سفر میگیرید، با چند کلیک میتوانید بلیط سفر خود را خریداری کنید.

۳ - فرار از ترافیک
با خرید اینترنتی دیگر نیازی نیست در سطح شهر تردد داشته و دنبال آژانس های هواپیمایی بگردید و یا ترافیک های شلوغ شهر را تحمل کنید.

۴ - صرفه جویی در زمان
شاید ساعتها زمان نیاز باشد تا بتوانید بلیط هواپیما را حضوری رزرو کنید اما با خرید اینترنتی میتوان در وقت صرفه جویی کرده و حتی کمتر از ۵ دقیقه بلیط هواپیمای خود را رزرو و خریداری کنید.

۵ - حق انتخاب با شماست
در خرید اینترنتی شرایط مقایسه پروازهای سیستمی و چارتری، ساعت پرواز، ایرلاین، قیمت و حتی تعداد ظرفیت باقیمانده در هر پرواز همیشه وجود داشته و با داشتن حق انتخاب و اطمینان بیشتر، پرواز دلخواه خود را خریداری کنید.

۶ - استرداد آنلاین بلیط
شاید نیاز باشد پروازتان را کنسل کنید. برای اینکار نیز میتوان از اینترنت استفاده نموده و پرواز سیستمی خریداری شده را بصورت آنلاین کنسل نمایید و وجه پرداختی بلیط را با احتساب جریمه ی کنسلی، خیلی سریع تر از خرید حضوری دریافت کنید. البته اگر میخواهید از این امکان استفاده کنید حتما در زمان خرید بلیط باید نهایت دقت را داشته باشید و از سایتهایی خرید نمایید که شرایط استرداد آنلاین بلیط را دارند.

توجه داشته باشید حتما از سایت هایی بلیط خود را تهیه نمایید که:
- دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند.
- شامل پروازهای تمامی ایرلاین ها اعم از پروازهای سیستمی و چارتری باشند.
- امکان کنسلی آنلاین و استرداد وجه بلیط وجود داشته باشد.
- و با خدمات پشتیبانی در ۷ روز هفته از زمان خرید بلیط تا لحظه پرواز شما را همراهی نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]