اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960411253205484

اطلاعیه سامتیک درباره سوء استفاده برخی افراد از نام این برند

کد: 13960411253205484

https://goo.gl/Jyfv66

، تهران , (اخبار رسمی): متاسفانه افرادی سودجو با سوء‌استفاده از نام برند سامتیک در جمع‌آوری و هدایت کاربران سایت‌های معروف به سمت سایت‌های بی‌کیفیت خود کرده‌اند.

سامتیک، خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

سامتیک فقط با نام تجاری SAMTIK به نشانی اینترنتی www.samtik.com معتبر است و سایت‌هایی که با نام مشابه سامتیک فعالیت می‌کنند با این شرکت هیچ‌گونه ارتباطی ندارند و معتبر نیستند.

به گزارش روابط عمومی سامتیک، با توجه به افزایش روزافزون خدمات ارائه‌شده توسط افراد، گروه‌ها و شرکت‌های مختلف در بستر اینترنت، افزایش علاقه عموم مردم به استفاده از خدمات این وب‌سایت‌ها و استقبال نسبتا زیادی که از سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی شده است، در این بین افرادی سودجو با روش‌های غلط و سوء‌استفاده از نام یک برند سعی در جمع آوری و هدایت کاربران سایت های معروف به سمت سایت‌های بی‌کیفیت خود کرده‌اند و متاسفانه برخی افراد نیز به دلیل بی‌توجهی و شاید نبود اطلاعات کافی در دام این تله‌ها گرفتار شده‌اند و در بهترین حالت چیزی عایدشان نمی‌شود. در بعضی مواقع نیز مشاهده شده است که از این بی‌توجهی متضرر شده‌اند.

یکی از این حقه‌ها استفاده از نام، شهرت و محبوبیت یک برنداست. با توجه به زمان‌بر و هزینه‌بر بودن برندینگ و تبدیل‌شدن یک نام تجاری به برندی قابل اعتماد در میان مردم، این افراد سودجو برای سریع به نتیجه‌رسیدن اهداف‌شان سعی در سوء‌استفاده از نام و شهرت یک برند دارند.

از آنجایی که برند سامتیک با فعالیت مستمر در زمینه ارائه خدمات آنلاین گردش‌گری از جمله خرید اینترنتی بلیط هواپیمای داخلی، بلیط هواپیمای خارجی، بلیط قطار و اخذ مجوزهای گوناگون از مراجع ذیربط و ارائه خدمات با کیفیت برای اطمینان‌سازی در میان مردم و علاقه‌مندان به سفر، محبوبیتی قابل توجه کسب کرده است، لذا افراد سودجو بسیار تلاش کرده‌اند تا از این شهرت سوء‌استفاده کنند و کاربرانی را که به این برند فعال در زمینه گردشگری اعتماد کرده‌اند به طرف سایت‌های غیر قابل اطمینان خود هدایت کنند. شیوه ای که برخی از سودجویان برای پیش‌برد اهداف نادرست خود به کار گرفته‌اند استفاده از نام‌هایی  مشابه Samtik مانند Samtic, samticket, samticet, samtiket, Samtiik, samtikticket, Samtek, Samtick است.

بر این اساس به آگاهی کاربران عزیز می‌رسانیم که سامتیک فقط با نام تجاری SAMTIK به نشانی اینترنتی www.samtik.com معتبر است و سایت‌هایی که با نام مشابه سامتیک فعالیت می‌کنند با این شرکت هیچ‌گونه ارتباطی ندارند و معتبر نیستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]