اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971115345365484

قیمت بلیط قطار برای ایام نوروز افزایش نخواهد داشت

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط قطار، ویژه نوروز 98

کد: 13971115345365484

https://goo.gl/k3DAgt

، تهران , (اخبار رسمی): تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر با خانواده است ولی بسیاری موفق به انجام آن نمی‌شوند زیرا روند خرید بلیط قطار را به دقایق آخر موکول می‌کنند. خوب است بدانید که به دلیل ازدحام و ترافیک بالای سفرهای نوروزی، بلیط قطار اکثر مقاصد در کسری از ثانیه به فروش می‌رسد.

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط قطار، ویژه نوروز 98
آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط قطار، ویژه نوروز 98

با توجه به افزایش 10 درصدی قیمت بلیط قطار در تیرماه 97، هیچ افزایش قیمتی در نوروز 98 نخواهیم داشت

سفر با قطار تجربه‌ای لذت‌بخش است و در ایام نوروز به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافرین تبدیل می‌شود. با توجه به تقاضای بالا، امکان سفر با قطار برای همه مسافران وجود ندارد.

به همین منظور و در راستای حفظ عدالت اجتماعی 50 درصد از بلیط‌های مربوط به پیک مسافرت در نوروز امسال به صورت اینترنتی و در سه مرحله عرضه می‌شود. پس از پایان عرضه اینترنتی از روز 17 بهمن ماه مسافران می‌توانند با مراجعه حضوری به 1800 مرکز مجاز عرضه بلیط برای خرید اقدام کنند.

برای اینکه بتوان برای تعطیلات نوروزی خود، بدون دردسر بلیط قطار تهیه کرد، بهترین کار این است که بلیط خود را در بازه پیش فروش اینترنتی بلیط قطار نوروز و به صورت آنلاین تهیه کرد.

افرادی که سفر با هواپیما را ترجیح می‌دهند می‌توانند با مراجعه به سایت سامتیک فرآیند خرید بلیط هواپیما را به صورت آنلاین و در تاریخ مورد نظر خود انجام دهند.

برنامه زمانی پیش فروش بلیط قطار نوروز 98

پیش فروش بلیط‌های نوروزی برای بازه زمانی 24 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 انجام می‌شود. برنامه خرید آنلاین بلیط برای تمام مسیرها به شرح زیر است:

جدول زمان بندی پیش فروش بلیط

نام مسیرزمان بازگشایی
تهران به مشهدساعت 7 روز 16 بهمن
محور خراسان و کمربندی‌هاساعت 12 روز 16بهمن
سایر محورهای ریلی کشورساعت 17 روز 16 بهمن

رتبه‌بندی شرکت‌های مسافری ریلی در پیش فروش بلیط

برای اولین بار و از نوروز امسال تعداد قطارهای 5 ستاره نسبت به گذشته افزایش یافته و طرح قیمت‌گذاری براساس رتبه بندی شرکت‌ها انجام می‌شود.

قطارهای 4 تخته در سه کلاس سه، چهار و 5 ستاره عرضه می‌شوند.

قطارهای اتوبوسی در سه کلاس دو، سه و چهار ستاره عرضه می‌شوند.

قطارهای 6 تخته در دو کلاس سه و دو ستاره عرضه می‌شوند.

قیمت قطارهای لوکس یا همان 5 ستاره با قطارهای 4 و 6 تخته متفاوت خواهد بود که از سال آینده میزان رضایت مردم بر قیمت آنها تاثیرگذار خواهند بود.

مسیرهای جدید ریلی در نوروز بهره برداری میشوند

نوروز امسال چند مسیر ریلی جدید راه اندازی شده و بلیط آنها در طرح پیش فروش ارائه می‌شود. با راه اندازی محور تهران رشت مسیرهای قطاری تهران - رشت، تهران - ارومیه، ارومیه - مشهد و رشت مشهد قابل خریداری خواهند بود.

50 درصد بلیط‌ها به صورت آنلاین فروخته می‌شوند

طبق اعلام معاون مسافری راه‌آهن، 50 درصد بلیط های قطار نوروزی به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

مزیتی که خرید اینترنتی به همراه دارد این است که امکان استرداد آنلاین بلیط قطار را فراهم می‌کند. این قابلیت زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بفهمید طبق بررسی انجام شده توسط شرکتِ مسافربری رجا، حدود ۲۰ درصد بلیط‌های قطار کنسل می‌شوند.

سامانه خرید آنلاین بلیط قطار سامتیک امکانات ویژه‌ای را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است. علاقه‌مندان از همین حالا می‌توانند برای تعطیلات عید حتی برای شهرهای پرگردشگر، بلیط قطار ارزان با قابلیت استرداد آنلاین تهیه کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط در طرح پیش فروش نوروزی می‌توانند به صفحه خرید بلیط قطار در سایت سامتیک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال 1380 تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. مفتخر هستیم با پشت سر گذاشتن 2 دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه ایی به عنوان یکی از برترین شرکت های خدمات مسافرتی در داخل کشور باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]