اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951012211725819

افتتاح «روبوشف» اولین رستوران هوشمند در سعادت‌آباد

ربات ها در ایران به کمک رستوران ها آمدند!

کد: 13951012211725819

https://goo.gl/AzYHBo

، تهران , (اخبار رسمی): رستوران روبوشف به‌عنوان اولین رستوران هوشمند ایرانی علاوه بر منوی انتخابی، می توانید در جزئیات غذای خود نیز دخل و تصرف داشته و پس از سفارش و آماده سازی، غذای مخصوص شما با میز سرو هوشمند نزد شما آورده خواهد شد.

ربات ها در ایران به کمک رستوران ها آمدند!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تریپ با ما، خبر افتتاح اولین رستوران هوشمند در سعادت‌آباد تهران به نام «روبوشف» خیلی از شکم‌گردان و دوست داران تکنولوژی را خوشحال کرد. همانطور که می دانید رستوران و شکم‌گردی یکی از بزرگترین تفریحات همه مردم دنیا به‌خصوص ایرانیان است اما امروزه در سراسر دنیا تکنولوژی به کمک این صنعت آمده و دگرگونی هایی را در آن ایجاد کرده که تا امروز ایران از بیشتر آنها بی بهره بوده است.

بر اساس این گزارش یکی از این فن‌آوری‌های نوین ربات‌های هوشمند است که در خیلی از کشورها اکنون دستیار مناسبی برای آشپزها و رستوران داران به شمار می رود؛ با «تریپ باما» همراه باشید تا استفاده از این رباط‌ها را در یک رستوران ایرانی ببینید.

این رستوران نخستین رستوران هوشمند ایرانی بوده که علاوه بر منوی انتخابی،  شما می توانید در جزئیات غذای خود نیز دخل و تصرف داشته باشید؛  به‌عنوان مثال اگر پیتزا سفار می‌دهید می توانید پنیر را اضافه و فلفل سبز را حذف کنید و در نهایت پیتزای مخصوص شما با میز سرو هوشمند نزد شما آورده خواهد شد. 

برای دیدن ویدئو این رستوران هوشمند اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]