اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218225819

آیا کویر لوت «گوتیه» رابه خانواده‌اش باز می‌گرداند

کد: 13951022218225819

https://goo.gl/5hW776

، تهران , (اخبار رسمی): حدود پنج ماه پیش کویر نورد فرانسوی به نام «گوتیه لکلرک» برنامه سفری را برای نوردیدن کویر مرکزی لوت با موتور سیکلت شخصی اش طرح ریزی کرد و در نیمه مرداد ماه وارد ایران شد، اما ماجراجویی او در ایران هنوز ختم بخیر نشده است.

کویر مرکزی لوت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تریپ با ما، حدود پنج ماه پیش کویر نورد فرانسوی به نام «گوتیه لکلرک» برنامه سفری را برای نوردیدن کویر مرکزی لوت با موتور سیکلت شخصی اش طرح ریزی کرد و در نیمه مرداد ماه وارد ایران شد، اما ماجراجویی او در ایران هنوز ختم بخیر نشده است. با «تریپ باما» همراه باشید تا از سرنوشت این گردشگر ماجراجوی فرانسوی آگاه شوید.

گوتیه کلکرک نوه مارشال لکلرک- نظامی عالی رتبه فرانسوی که آزادسازی پاریس از اشغال نازی‌ها در پایان جنگ جهانی دوم مدیون فرماندهی اوست، حدود پنج ماه پیش سفرش را با موتورسیکلتی شخصی در ایران به قصد گذر از کویر مرکزی لوت آغاز کرد و  از مرنجاب وارد شد و آخرین‌بار در منطقه‌ای به نام ریگستان در لوت دیده شد و بعد از آن تا به امروز مفقود شده است.

فرد ناپدیدشده یک ورزشکار حدودا ۵۰ ساله است که پیشینه دو بار حضور در مسابقات رالی پاریس–داکار و نیز چندین مسابقه در کویر مراکش را داشته است.

خانواده او حدود ۲ ماه پیش با آقای قزوینیان راهنمای حرفه ای کویر لوت تماس گرفتند و از او درخصوص پیدا کردن گوتیه کمک خواستند. از اینجا بود که سازمان میراث فرهنگی و وزارت امور خارجه در جریان گم شدن این کویر نورد قرار گرفتند.

روزنامه فیگارو چندی پیش در مصاحبه‌ای از خانواده او در این خصوص نوشت که دولت فرانسه از آنها خواسته بود تا این موضوع را فعلا برملا نکنند و درباره آن با کسی گفت‌وگو یا مصاحبه نداشته باشند. احتمال می رود به‌علت وابستگی خانوادگی نظامی وی سعی بر سیاسی کردن و مرموز کردن ماجرا و متفاوت جلوه دادن موضوع داشته اند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی