اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220905819

تجربه‎ای متفاوت از سفر شمال با گیله‎بوم

کد: 13951026220905819

https://goo.gl/bi7H9Y

، تهران , (اخبار رسمی): گیله‎بوم اقامتگاهی بومی در روستای قاسم‎آباد چابکسر است که در آن می‎توانید زندگی بومی را در فضایی از تزئینات اصیل بومی اما مدرن، در کنار مردم گیلک تجربه کنید.

اقامتگاه بوم گردی گیله بوم

میوه چینی در پاییز، همراه شدن با چای کاران در کشت چای، رفتن به دل مزرعه شالی و برداشت برنج، کشیدن تور و . از جمله فعالیت هایی است که در فصول مختلف میتوانید در زمان اقامت در گیله بوم در آن ها شرکت کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تریپ با ما، همگی ما بارها و بارها در برنامه‌ریزی سفر خود شمال را انتخاب کرده و عموما تجربه‌ای جز ساحل و ویلاهای ساحلی نداشتیم؛ گیله‌بوم اما در همین شمال خودمان در جایی بین گیلان و مازندران حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد.

گیله بوم اقامتگاهی بومی و خانه‌ای سنتی در روستای قاسم آباد چابکسر است که در آن می‌توانید زندگی بومی را در فضایی از تزئینات اصیل بومی اما مدرن، در کنار مردم گیلک تجربه کنید. اینجا درحالیکه روی نمد راه می روید و روی تشک می خوابید می توانید به اینترنت وصل شوید و تجربه خود را در لحظه در اینستاگرامتان ماندگار کنید.

تفاوتی که این اقامتگاه بوم پ‌گردی با خانه‌های سنتی شبیه خود دارد، در این است که در آن می‌توانید انتخاب‌هایی از اقامت در  اکو کلبه، فضای تاریخی با معماری ۵۰ سال گذشته و یا جورخانه با چشم‌انداز شیروانی داشته باشید.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود. روستا و دور تا دور آن پر است از فعالیت های هیجان انگیز و ناب که هر کدامشان سال‌هاست از زندگی مدرن ما رخت بسته است. درختان پرتقال و نارنج و میوه چینی در پاییز، همراه شدن با چای کاران در کشت چای، رفتن به دل مزرعه شالی و برداشت برنج،  قدم زدن در جنگل اطراف ده، کشیدن تور ماهی از دریا و  ... نیز از دیگر جذابیت‌های این سفر است.

برای دیدن عکس ها و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی