اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951030223405819

بلومبرگ گزارش داد

ایران در ۲۰ مقصد پیشنهادی سفر 2017

کد: 13951030223405819

https://goo.gl/5RLCZS

، تهران , (اخبار رسمی): بلومبرگ به تازگی در سایت خود ۲۰ مقصد مهم گردشگری را که بهترین مقاصد سفر ۲۰۱۷ را تشکیل خواهند داد پیشنهاد داده که ایران جزو یکی از این ۲۰ پیشنهاد قرار داده شده است.

سنت بارسلمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تریپ باما، بلومبرگ به تازگی در سایت خود ۲۰ مقصد مهم گردشگری را که بهترین مقاصد سفر ۲۰۱۷ را تشکیل خواهند داد پیشنهاد داده و این پیشنهاد خود را با ارائه بهترین زمان سفر به این مقاصد تکمیل کرده که در کمال خوشوقتی ایران جزء یکی از این ۲۰ پیشنهاد قرار داده شده است. 

بلومبرگ ایران را در این نوشته چنین معرفی کرده است: برای مسافران جسور سوال این نیست که به ایران سفر کنند یا نه! بلکه این است که چگونه به ایران سفر کنند. زیرا سفر به ایران مانند دیگر مقاصد نیست. روند درخواست ویزا طولانی و پیچیده است. آمریکایی، انگلیسی و کانادایی تبارها می‌بایستی با اسکورت یا راهنماهای گردشگری خاصی ایران را بگردند و زنان و مردان می‌بایستی از پوششی که توسط دولت اجبار شده تبعیت کنند.

اما هیچ چیز ارزشمندی بدون زحمت به دست نمی آید. از سال ۲۰۱۵ که مسائل هسته‌ای ایران حل و فصل شد تعدادی از شرکت‌ها ارائه خدمات سفر را راه اندازی کردند و ایرلاین‌های متعددی نیز پرواز خود را به ایران آغاز کردند.

در سفر خود به ایران شما در بازارهای کویری کرمان قدم خواهید زد و از موزاییک و کاشی کارهای‌های بی‌نظیر اصفهان دیدن خواهید کرد یا به کاخ پادشاهی پرسپولیس خواهید رفت جایی که متعلق به ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بوده است. در ایران چیزهایی را خواهید دید که مشابه آن را در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد مگر در سوریه و افغانستان که تاکنون چیزی جز مشتی خاک از آنها باقی نمانده است این را کوه‌نورد حرفه ای آسیا برایان آلن که چهار سال است به ایران تور می‌برد می‌گوید.
در کنار همه اینها میهمان نوازی ایرانیان و غذاهایشان بی‌نظیر است. به گفته آلن آنها معتقدند میهمان فرستاده خداست و شما این نوع میزبانی را در هیچ کجای دنیا نخواید دید.
اما پیشنهاد می‌کنیم پیش از رفتن به ایران حتما سایت وزارت امور خارجه را برای آگاهی از اتفاقات و قوانین تازه چک کنید.

چه موقع به ایران سفر کنیم؟
اواخر اکتبر یا اویل نوامبر درست زمانی است که آب و هوا برای قدم زدن و بازدید بسیار مناسب است.

برای دیدن عکس های سایر مکان های پیشنهادی و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی