اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232705819

کدام هتل ها صبحانه‌ای متفاوت سرو می کنند

معروف‌ترین صبحانه هتل‌های دنیا

کد: 13951118232705819

https://goo.gl/kFfoze

، تهران , (اخبار رسمی): اگر اهل سفر در تو هتل‌های چهار و پنج ستاره باشید وعده صبحانه یکی از اصلی‌ترین وعده‌هاست که اگه مفصل باشد تنها می تواند تا عصر شما را سیر نگه‌دارد جالبه بدانید که این صبحانه‌ها عموما بین‌المللی هستند و چند نوع ثابت دارند که در زیر به چهار نوع از آن اشاره می‌کنیم.

انواع صبحانه های هتل

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت تریپ با ما، اگر اهل سفر در هتل‌های چهار و پنج ستاره باشید وعده صبحانه یکی از اصلی‌ترین وعده‌هاست که اگه مفصل باشد می‌تواند تا عصر شما را سیر نگه دارد.

صبحانه کانتیننتال

صبحانه کانتیننتال یک صبحانه معمولی است که در هر هتل چهارستاره به بالایی می توانید آن را پیدا کنید. در این میز صبحانه نسبتا معمولی انواع نان‌های شیرینی مثل کرواسان، دونات، مافین و…، مربا با کره یا خامه، میوه‌های فصل، آب‌میوه‌های تازه و متنوع به همراه چای یا قهوه سرو می‌شود و تقریبا تمام آیتم‌های یک صبحانه استانداردی بین المللی را داشته و در کشورهای مختلف یکسان است. این صبحانه بیشتر مواد قندی دارد و پروتئین آن نسبت به سایر صبحانه‌ها کمتر است. پس اگر قند دارید خوردن این صبحانه را باید به فراموشی بسپارید.

صبحانه آمریکایی

آمریکایی‌ها عادت دارند دو وعده غذایی در روز بخورند که این وعده ها شامل صبحانه و یک وعده عصرگاهی است که نهار و شام محسوب می شود، از این رو صبحانه ای پرو پیمان‌تر دارند و اکثر ترکیبات ویتامین‌ها را می‌توانید در آن‌ها بیابید.

در این وعده صبحانه‌‌ای پوره، جو پرک، تخم‌مرغ، انواع خوراک سوسیس، سیب‌زمینی سرخ کرده، بیسکوییت، نان تست، پنکیک، وافل، فرنچ تست، شیرینی‌هایی مثل کرواسان و دونات و مافین و  میوه‌ی تازه را می‌توانید پیدا کنید. جو پرک و کورن فلکس هم بخش مهمی از این صبحانه را تشکیل می‌دهند. یک صبحانه آمریکایی مقوی و پروتئینی انرژی شما را برای یک کار روزانه پر جنب و جوش و پرفکر تامین می‌کند.

صبحانه انگلیسی

صبحانه انگلیسی یا صبحانه کامل هم مثل صبحانه آمریکایی، بسیار مقوی بوده و تا وقت نهار پروتئین و قند شمارا تامین می‌کند.

این صبحانه معمولا از ترکیب یک بشقاب و نوشیدنی مثل چای یا قهوه تشکیل شده است. بشقاب صبحانه انگلیسی را سوسیس سرخ شده، بیکن، خوراک لوبیا سفید، انواع تخم مرغ و نان تست تشکیل می‌دهد. همچنین هش براون و سبزیجات و صیفی جات هم گه‌گاه به این لیست اضافه می‌شود. در صبحانه انگلیسی حتما چای دمی سرو می‌شود که خیلی از ایرانی‌ها به آن معتاد هستند. اگر شما هم جزء این دسته هستید پیشنهاد می‌کنیم این نوع صبحانه را بچسبید.

برای ادامه مطلب لطفا اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]