اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951124234905819

راهنمای سفر به بندر کنگ

نوروز ۹۶ کجا برویم

کد: 13951124234905819

https://goo.gl/qHqAYh

، تهران , (اخبار رسمی): عید کجا برویم؟ کدوم شهر ایران برای عید بهتر است؟ بهترین مقصد سفر برای نوروز ۹۶ کجاست؟ این ها سوالاتی است که از هم اکنون برای بسیاری مطرح شده است.

لنج سازی بندر کنگ

به گزار اخبار رسمی از روابط عمومی  «تریپ باما»،  بر این پایه، اگر در سفر عید 96 خود به دنبال  هیجان و ورزش های آبی هستید ساحل نیلگون خلیج  در بندر کنگ با فعالیت هایی چون شنا، ماهیگری به شیوه مشتا، قایق سواری و دوچرخه سواری در ساحل در انتظار شماست.

راهنمای سفر به بندر کنگ اولین مطلب از این سری است؛بندر کنگ از بنادر جنوبی ایران و از توابع بندر لنگه است که در سال‌هایی نه چندان دور به واسطه تجارت با چین یکی از مهترین بنادر ایران به شمار می رفته و جالب است بدانید که نامش را از واژه کنگ در زبان چینی به معنای معطر گرفته است، مانند هنگ کنگ؛ بندر معطر. شاید فکر کنید این بندر هم مثل سایر بنادر ایران ساحلی دار و بافتی تاریخی و شاید ارزش قبول کردن این راه دور و رفتن به آنجا را نداشته باشد.

اگر به کنگ سفر کنید به وضوح خواهید دید که این بندر نه تنها در بین بنادر ایران بلکه در بین بسیاری از شهرهای ایران نیز جذابیت های منحصربه فردی دارد که می تواند خاطره ای متفاوت از سفر را در ذهنتان نقش بندد.

مردم کنگ به واسطه سفرهای دریایی متوالی و تجارت با کشورهای خارجی به ویژه چین فرهنگی بسیار غنی را در خود نهان دارند که فقط با هم کلام شدن با آنها می توانید به کنه ماجرا پی ببرید.

پیشنهاد می کنیم اگر مسافر کنگ شدید حتما پای داستان های ناخداهای آنجا بنشینید و از خاطراتشان سیراب شوید. شاید باور نکنید اگر بگوییم که می توانید برای یک ماه خاطرات غیر تکراری و جذاب بشنوید! باید با کنگی ها هم سفره شوید تا لذت واقعی سفر به کنگ را حس کنید.

لنج سازی در کنگ

یکی از مهمترین جاذبه ای کنگ صنعت لنج سازی است که چندی است به ثبت جهانی رسیده است. همانطور که می دانید لنج از صنایع دستی مردم حاشیه ی خلیج فارس است و در قدیم به آن جهاز میگفتند. جالب است بدانید که کلمه لنج به معنای خرامیدن است و به دلیل حرکت آرامی که به پیش دارد این نام را بر آن نهاده اند.

برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]