اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238615819

برگزاری پانزدهمین جشنواره پاراگلایدر ایران

عید را بر فراز آسمان‌ها جشن بگیرید

کد: 13951204238615819

https://goo.gl/tUA2wc

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره پاراگلایدر مینودشت امسال با حضور تعدادی از خلبانان حرفه ای پاراگلایدر از فراز آسمان با نوک‌پا قدرت هدف‌گیری خود از 9 تا 11 فروردین ماه به مسابقه خواهند گذاشت.

جشنواره پاراگلایدر مینودشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تریپ با ما، پاراگلایدر همواره یکی از جذاب‌ترین تفریحات ورزشی بوده که طرفداران خاص خود را دارد و به تازگی به سفرهای جذاب یک روزه تبدیل شده است. این تفریح هیجان انگیز اما این بار به طور حرفه ای در مینودشت یکی از نامی ترین مقاصد پاراگلایدر ایران با نام «جشنواره پاراگلایدر ایران» برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، حتی اگر در این روزش حرفه ای هم نیستید با «تریپ باما» همراه شوید تا ببینید چطور می توانید چند روز مفرح و آموزشی را در عید برای خود رقم زنید!

شمال ایران همواره یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور بوده و به محض تعطیلی های هر چند کوتاه مدت میزبان گردشگران بیشماری از سراسر کشور می‌شود.

استان گلستان نیز یکی از همین مقاصد شمالی است که چند صباحی است به واسطه جذابیت های خاصش از جمله ترکمن ها و گورستان خالد نبی میزبان گردشگران ایرانی و خارجی شده است.  

مینودشت یکی از این جاذبه هاست که به واسطه ارتفاعاتش قطب پاراگلایدر ایران نام گرفته و در مینودشت امسال از ۹ تا ۱۱ فروردین جشنواره پاراگلایدر برگزار خواهد شد که تعدادی از خلبانان حرفه ای پاراگلایدر از فراز آسمان هدف‌های زمینی را نشانه خواهند گرفت و با نوک پا قدرت هدف گیری خود را به مسابقه خواهند گذاشت. این مسابقه در سه روز هیجان انگیز و نفس گیر برگزار خواهد شد که می توانید از این لینک ثبت نام کنید.

اما اگر حرفه‌ای نیستید ولی پرواز با پاراگلایدر را دوست دارید می‌توانید در تور ۱۰ روزه آموزشی که از دوم فروردین تا دوازدهم برگزار می‌شود شرکت کرده و در انتها نه تنها خلبانی را یاد بگیرید بلکه گواهینامه رسمی پرواز را نیز دریافت کنید. این تور فول برد بوده و شامل سه وعده غذایی و اقامت می باشد و هزینه کل آن ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان می‌باشد که از این لینک می‌توانید اقدام به ثبت نام کنید.

برای دیدن عکس ها و اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]