اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207239075819

از نوشهر و ساری تا رامسر

معروف ترین رستوران های مازندران

کد: 13951207239075819

https://goo.gl/vsXEjH

، تهران , (اخبار رسمی): مازندران یکی از پهناورترین استان های کشور از نظر طول است که از نوشهر و ساری آغاز شده و تا رامسر ادامه دارد. ما سعی کردیم در این مسیر از شرق تا غربش بهترین رستوران ها از نظر مسافرین را به شما معرفی کنیم.

رستوران های خوب و معروف شمال را بشناسیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تریپ با ما، مهم نیست فصل سفر باشد یا نه، شمال کشور یکی از آن جاهایی است که همیشه مشتریانش خودش را دارد.خورد و خوراک هم که پای ثابت سفرهاست بخصوص سفر ما ایرانی ها. از این رو تصمیم گرفتیم در این نوشته بهترین رستوران های شمال کشور در استان مازندران را به شما معرفی کنیم. با «تریپ باما» همراه شوید تا بشنوید از این رستوران های خوب شمال.

مازندران یکی از پهناورترین استان های کشور از نظر طول است که از نوشهر و ساری آغاز شده و تا رامسر ادامه دارد. ما سعی کردیم در این مسیر از شرق تا غربش بهترین رستوران ها از نظر مسافرین را به شما معرفی کنیم.

رستوران حاج حسن- ساری

حاج حسن رستوران بزرگ سه طبقه ای نزدیک ساری است که گردن‌ و ماهیچه هایش در نزد مشتریانش بسیار معروف است ظاهراً صاحب این رستوران تمام توان خود را بکار گرفته تا مشتریانش را یک قدم به گوشت‌خواری نزدیک تر کند اما میز اردوری دارد که گیاهخواران را نیز راضی روانه خانه هایشان می کند. می گویند کسی از این رستوران ناراضی بیرون نمی رود شما امتحان کنید و صحت این ادعا را بسنجید!

آدرس رستوران حاج حسن : مازندران، کیلومتر ۲ جاده ساری-نکا

رستوران حاج حسن : ۴۰۸۲ ۳۳۲۸

فست فود ساینا نوشهر

ساینا فست فودی با کیفیت بین نور و نوشهر ست که در کنار ساحل زیبای دریای خزر جا خوش کرده است. این رستوران علاوه بر فست فود کافه هم دارد که می توانید بعد از ظهری دلپذیر را در کنار ساحل برای خود رقم زنید.

آدرس: ایران – مازندران – نوشهر روبروی اداره شیلات

رستوران آفتاب گردان

آفتاب گردون یکی از رستوران های خوب نوشهره که با ارائه غذای باکیفیت و سرویس دهی حرفه ای تونسته جای خودش رو بین رستوران های کوچک و بزرگ نوشهر باز کنه. پیشنهاد ما به شما در این رستوران پلوهای یک نفره با ته دیگ زعفرونیه که طعمش به این راحتی از زیر زبونتون نخواهد رفت.

آدرس: ایران – مازندران – نوشهر نوشهر، خیابان ۱۵ خرداد

تلفن :۰۹۱۲۳۱۸۱۲۵۹

رستوران آیلار نمک آبرود

رستوران آیلار رستورانی منحصربفرد با دکوراسیونی الهام گرفته از طبیعت است که سعی کرده با ایجاد چنین فضایی انسان را به گذشته فراموش شده اش ببرد؛ جایی که زندگی اش با طبیعت گره خورده بود.

برای دیدن ادامه مطلب  و عکسهای رستوران ها اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]