اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951208239305819

سفر به روستای پاقلعه استان گلستان را تجربه کنید

پناه بردن به دل طبیعت

کد: 13951208239305819

https://goo.gl/kU2YBr

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال پناه بردن به دل طبیعت و آرامشی وصف نشدنی هستید پیشنهاد می کنیم سفری به روستای پاقلعه برای خود ترتیب دهید؛ روستایی در دل شهرستان رامیان در استان گلستان که ابرهایش به شما خوش آمد می گویند.

پیشنهاد سفر به روستای پاقلعه استان گلستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تریپ با ما، قلعه ماران و شهر تاریخی تمیشه از مهمترین آثار تاریخی این منطقه بوده و باقی مانده این شهر تاریخی و قلعه که در ۳ کیلومتری روستا هستند، حکایت از قدمت و تاریخ کهن این منطقه دارد. این قلعه در زمان تیرداد اشکانی ساخته شده و پایتخت دوم اشکانیان بوده است. علت نامگذاری این روستا به «پاقلعه» را قرار داشتن روستا در پایین قلعه ماران می دانند. اگر اهل طبیعت گردی باشید می توانید از این کوه بالا رفته و منظره بکر و بی نظیر این منطقه را زیر پای خود نظاره گر باشید. بالارفتن از این کوه با مسیرهای مختلف حدود ۲ الی ۳ ساعت پیاده روی یا قاطر سواری نیاز دارد.

چاه های موسوم به گندم سوخته نیز از دیگر جاذبه های اطراف روستاست که پیشتر مکانی برای ذخیره آذوقه مردم قلعه بوده است.

اما اگر بخواهیم از طبیعت روستا بگوییم، غرب و جنوب روستا با جنگل‏های انبوهی از درختان سرسبز و سر به فلک کشیده، از زیباترین جاذبه ‏های طبیعی روستای پاقلعه محسوب می‏شوند. برای لذت بردن از این طبیعت بی نظیر می توانید برنامه ای قدم زنی برای خود ترتیب دهید و روحی تازه کنید.

بازدید از منطقه تفریحی جامه شوران و چشمه های پر از آب سرگل و چشمه پشمکی از دیگر دیدنی هایست که در سفر به این روستا تجربه خواهید کرد.

در فاصله ۵ کیلومتری جنوب شهر رامیان، در مسیر روستا استخر طبیعی شگفت انگیز گل رامیان قرار دارد که با چشم اندازی رویایی در میان درختان سرسبز منطقه جای گرفته است. آب این استخر طبیعی از چشمه‏ های جوشان تأمین می‏شود و هر ساله، میزبان طبیعت گردان بیشماری از سراسر کشور بخصوص پایتخت نشینان است.

برای دیدن عکس و فیلم و اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]