اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241275819

اقامتی متفاوت در بافت های سنتی

اقامتگاه های بوم گردی و خانه های سنتی شیراز

کد: 13951214241275819

https://goo.gl/8Zb0c3

، تهران , (اخبار رسمی): بوم گردی و تجربه شب مانی در اقامتگاه های بوم گردی چندی است در سبد مسافرت برخی مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

اقامتگاه بوم گردی سو وشون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تریپ با ما، در این میان استان فارس و شیراز یکی از مهمترین مقاصد سفر است که خود را از این مقوله جدا ندانسته و تعدادی اقامتگاه در قلب شهر شیراز و اطراف آن برای پذیرایی مسافران شیرازی مهیا کرده است. 

خانه باغ ایرانی

اگر به شیراز سفر کرده باشید، شیراز و خانه باغ هایش از جمله جاذبه هایی است که حتما از یکی از آنها دیدن کرده اید. این بار اما در خانه باغ ایرانی فضایی فراهم شده است تا بتوانید در یکی از این خانه ها شبی لذت بخش را به صبح برسانید.

اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی، اقامتگاهی در شهر شیراز است که متعلق به عالمی نامی به نام شیخ بهاالدین محلاتی بود. اما چندی پیش تصمیم گرفتند لذت اقامت در این خانه سنتی زیبا را با گردشگران شیرازی تقسیم کنند و این گونه بود که درب اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی به روی گردشگران گشوده شد.

اقامتگاه بوم گردی گلشن  راز

اقامتگاه بوم گردی گلشن راز اقامتگاه زیبایی در قلب تاریخی شیراز در خیابان لطفعلی خان است که با محیط گرم و صمیمی خود طرفداران زیادی را در میان میهمانان شیراز به خود اختصاص داده است. اقامت در گلشن راز شیراز دسترسی شما را به جاذبه های گردشگری تاریخی شیراز بسیار راحت خواهد کرد.

 اقامتی دلنشین به همراه بازدید از زیبایی های شهر شیراز مانند آرامگاه حافظ(حافظیه)، آرامگاه سعدی(سعدیه)، دروازه قرآن، تخت جمشید،شاه چراغ سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

برای دیدن عکس های اقامتگاه ها و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]