اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960310250705819

تریپ با ما منتشر کرد:

پیشنهاد برنامه سفری هیجان انگیز به شهرکرد

کد: 13960310250705819

https://goo.gl/JMBM7y

، تهران , (اخبار رسمی): شهرکرد در کنار تاریخچه پربارش از طبیعت بکر و منحصربفردی برخوردار است که می‌تواند بهشت طبیعت‌گردان باشد. اگر شما هم از دوست‌داران طبیعت و تمدن‌های دیرینه هستید، «تریپ با ما» برنامه سفر هیجان انگیزی برای دیدن جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهرکرد و اطراف آن را به شما پیشنهاد می‌دهد.

چشمه دیمه - شهرستان کوهرنگ - استان چهار محال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سایت تریپ با ما، شهرکرد در کنار تاریخچه پربارش از طبیعت بکر و منحصربفردی برخوردار است که می تواند بهشت طبیعت گردان باشد که در این مقاله به جذاب‌ترین دیدنی‌های این شهر پرداخته شده است:

 

مکان های دیدنی استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد:

استان چهارمحال و بختیاری از استان های سرسبز کشور است که جاذبه های متعددی را در خود جای داده است. این جاذبه ها در شهرهای مختلف استان پراکنده اند که یکی از این مقاصد کوهرنگ می باشد. در کوهرنگ جاذبه های متعددی چون روستای پله کانی سرآقاسید که ماسوله غرب نامیده می شود، آبشار باشکوه و دیدنی شیخعلی خان، غار یخی، چشمه دیمه و جاذبه هایی از این دست را خواهید دید. اگر هم کمی خوش شانس باشید و در فصل کوچ عشایر میهمان شوید میزبانی عشایر کوهرنگ را نیز تجربه خواهید کرد.

بخشی دیگر از دیدنی های استان اما در جنوب شهرکرد، هفشجان و اطراف آن پراکنده شده است. این جاذبه ها شامل چشمه زنه، قبرستان تاریخی بزلر با شیرهای سنگی اش، گورستان ارامنه و تپه هفت هزار ساله اسکندی است که در کنار طبیعت بکر و زیبای شهر و باغهای سرسبزش می تواند سفری خاطره انگیز را برای دوستداران تاریخ و طبیعت رقم زند.

اگر هم اهل هیجان و آدرنالین باشید پیشنهاد ما به شما در این استان رفتینگ در رودخانه همیشه خروشان کارون است که لذت سفر را برای شما دوچندان می‌کند.

 

اقامت در استان چهارمحال و بختیاری
اقامتگاه بوم گردی هفشجان

اگر به شهرکرد سفر کردید و به دنبال فضایی متفاوت برای اقامت بودید، پیشنهاد ما به شما گذراندن شبی خوش و متفاوت در اقامتگاه بوم گردی هفشجان است. این اقامتگاه سنتی که در محله مرغزار هفشجان در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده با معماری سنتی در فضایی گرم و صمیمی پذیرای گردشگران در استان چهارمحال و بختیاری است. غذای محلی در کنار ماهیگیری از رودخانه و خوردن ماهی کبابی از مزیت هایی است که در زمان اقامت خود در این خانه سنتی تجربه خواهید کرد. اگر هم اهل گشت و گذار در فضای اطراف روستا باشید صاحبخانه گشت رایگان ۴ تا ۵ ساعته ای را برای شما ترتیب داده که هم فال است و هم تماشا.

 

اقامت، دسترسی و هزینه‌ها:

  • هزینه اقامت در این اقامتگاه با صبحانه شبی ۵۰ تومان و با وعده های غذایی کامل شبی ۸۵ تومان است.
  • مسیر دسترسی به اقامتگاه هفشجان: خود را به شهرکرد رسانده و از غرب یا جنوب شرقی شهرکرد به سمت هفشجان بروید و از آنجا به محله مرغزار برسید.
  • فاصله شهرکرد تا تهران با ماشین سواری ۶:۳۰ ساعت و اتوبوس ۸ ساعت است.

برای هماهنگی اقامت و رفتینگ نیز می توانید با شماره ۰۹۳۶۸۶۶۷۱۲۱  در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]