اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960503255495819

پیشنهاد سفر به مناسبت روز دختر

کد: 13960503255495819

https://goo.gl/RVNCWz

، تهران , (اخبار رسمی): امروز روز دختر است و می‌خواهیم با این بهانه فضایی فراهم کنیم تا وقت بیشتری را با دختران عزیز خود بگذرانید. با «تریپ باما» همراه شوید تا پیشنهادات ویژه ما را برای روز دختر ببینید.

سفر برای کودکان به مناسبت روز دختر

زندگی مدرن امروزی طوری شده است که بسیاری از پدر و مادرها نمی‌توانند وقت مناسبی برای فرزندانشان بگذرانند، اما همانطور که می‌‌دانید امروز روز دختر است و می خواهیم با این بهانه فضایی فراهم کنیم تا وقت بیشتری را با دختران عزیز خود بگذرانید.

هیچ سن درست یا غلطی برای شروع سفر با بچه‌­ها وجود ندارد، سفر شما می­‌تواند با یک نوزاد درست همان‌قدر لذت­‌بخش باشد که با یک نوجوان، فقط کافی است از پیش برنامه‌ریزی درستی را ترتیب دهید. هر گروه سنی یا در مرحله رشد کودک‌تان با مزایا و چالش­‌هایش همراه است و سفرهای شما لازم است که دقیقا با توانایی‌­ها و نیازهای کودک‌تان برنامه ‌ریزی شود.

در کشورهای پیشرفته بخش مهمی از آموزش‌های کودکان و بخصوص نوجوانان در سفر شکل می‌گیرد. چه بهتر است ما نیز این زمینه را برای فرزندانمان فراهم کنیم.

 

تجربه زندگی با ایلات و عشایر

یکی از جذاب‌ترین هدایایی که می‌توانید به دختران خود پیش کش کنید، هم‌نشینی با ایلات و عشایر است. این گروه سال‌ها بود که از حافظه ما رخت بربسته بودند. اما به تازگی این شیوه زندگی متفاوت که در دنیا نیز نظیر آن یافت نمی‌شود مورد توجه قرار گرفته و در برخی نقاط کشور می‌توانید زندگی با آن‌ها را از نزدیک تجربه کنید. از جمله این‌ها ایل‌های شهرکرد هستند که با اقامت در اقامت‌گاه بوم‌گردی هفشجان و با هماهنگی قبلی می‌توانید این زندگی خاص و متفاوت را از نزدیک ببینید و غذاها و لباس‌هایشان را تجربه کنید.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی