اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282165886

چطور کسب و کار طراحی خود را در فضای آنلاین گسترش دهیم؟

کد: 13961124282165886

https://goo.gl/qTiBG7

، تهران , (اخبار رسمی): ما در جهانی زندگی می‌کنیم که بیشتر وقت خود را صرف دنیای آنلاین شده است و به عنوان معمار و طراح همیشه سعی کردیم که جهانی جذاب‌تر با افزایش کیفیت زندگی را برای حیطه کاری خود برگزینیم.

چطور کسب و کار طراحی خود را در فضای آنلاین گسترش دهیم؟
چطور کسب و کار طراحی خود را در فضای آنلاین گسترش دهیم؟

فعالیت در دنیای آنلاین به رشد و ارتقاء کیفیت در سرمایه گذاری در صنعت ساختمان بسیار تأثیرگذار است. با این حال ما به خاطر وارد نشدن به همه دیدگاه‌هایی دنیای آنلاین باعث شده که فرصت بست و گسترش زمنیه شغلی معماری برای عموم از دست برود. لذا ما 5 راه برای استفاده از حداکثر خلاقیت شرکت‌های معماری در تولید محتوای منحصربه فرد ارائه کردیم که به بالا بردن کیفیت شغلی و فعالیت محیط کاری شما کمک می‌کند. 

از پادکست استفاده کن

شاید سریع‌ترین شکل رشد محتوا در دنیای آنلاین پادکست باشد که یک پلتفرم عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوی توسط شیوه‌ای ساده است. هر قسمت از وُیس‌های فضای پادکست می‌تواند شامل توصیه‌های کوتاه و مفید در مورد یک موضوع خاص باشد و یا به گفتگویی طولانی و عمیق اختصاص یابد که درس‌های ارزشمندی را به شما آموزش دهد. شما ممکن است به دلیل عدم تایید یک موضوع محتاطانه رفتار کنید، اما این معضل خیلی بزرگ نیست. امروزه بسیاری از پادکست‌های محبوب نشان می‌دهند که می‌توان بسیار از تجربیات خود را در قالب فایل‌های صوتی در اختیار دیگران گذاشت و یا از تجربیات دیگران نهایت استفاده را برد.

یوتیوب/آپارات

امروزه یوتوب دومین موتورجستجوی قدرتمند دنیا محسوب می‌شود. بخاطر اینکه یوتوب متعلق به بزرگترین موتور جستجوی دنیا (گوگل) است و به همین علت اکثر ویدئوهای یوتوب اولویت بیشتری در جستجو دریافت می‌کنند. کلمات سوالی مانند: "چگونه به ...... یا چگونه من ......." اکثراً به نتایج ویدئویی منجر می‌شود و به همین دلیل فیلم‌های آموزشی یا تبلیغاتی بیشترین جاذبه را بین عموم دارد. اگر شما از مهارت خاصی برخوردار هستید و می‌خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذراید، یوتوب بهترین پلتفورم ویدئویی به شمار می‌رود. فضایی که چندی پیش توسط فرانک گری در بخشی غیرتخصصی مورد آزمون و تبلیغ قرار گرفت.

یک کتاب بنویس

شاید این گزینه متعارف‌ترین مورد لیست ما باشد، اما فرصتی برای بدست آوردن بزرگترین فرصت برای بدست آوردن پاداش است. بسیاری از شرکت‌های معماری حجم گسترده‌ای از کار خود را به چاپ رسانده‌اند. اما شاید بزرگترین ایده‌ای که به نشر رسانده‌اند تبدیل تجربه کاری خود در قالب یک کتاب باشد. یکی از نمونه‌های که به صورت گسترده شناخته شده کتاب «بله بیشتر است» به زبان انگلیسی باشد. این کتاب برای نشان دادن شیوه کاری گروه معماری BIG نیست، اما خود کتاب طراحی شده تا ماموریت کلی گروه بیگ را با رقبای خود عملی کند.

شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و ...)

تعداد کمی‌از گروه‌ها و شرکت‌های معماری از پتانسیل‌های شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برند، بخصوص مهم ترین آنها: اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت. با این حال شرکت‌هایی که از مزایا استفاده می‌کنند، نتایج فعالیت در این شبکه‌ها را زود کسب می‌کنند. با پیشرفت تبلیغاتی در فیسبوگ یا اینستاگرام  می‌توانیم به وسیله چند تصویر یا ویدئویی کوتاه می‌توان با هزاران نفر ارتباط برقرار کرد. مانند یوتیوب، فضای Story اینستاگرام می‌تواند دنبال کننده‌های شما را به واسطه یک تصویر یا ویدئویی کوتاه افزایش دهد.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی ساده‌ترین گزینه برای شروع فعالیت در فضای آنلاین است و به طور قطع سخت‌ترین مسیر برای رسیدن به موفقیت. گسترش ویژگی‌های کاری خود با تولید محتوی در وبلاگ مطمئن‌ترین راه برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها در مقیاسی متوسط یا بزرگ است. حدود 5 سال پیش پیشگامان بلاگ نویسی زندگی راحتی بابت به اشتراک گذاشتن شرایط روزانه خود در اینترنت داشتند. اما امروزه به دلیل محبوبیت کتاب تیم فریس با عنوان "Four hours work week" که راه و روش مدیریت سبک زندگی و کار را توضیح داده، فعالیت در وبلاگ نویسی را بسیار کم اثر می‌کند و به نوعی ارتقاء کار در بلاگ را تیری در الریکی عنوان کرده است. با وجود اینکه همچنین درخواست وبلاگ نویسی و فعالیت آنلاین به این شیوه ادامه دارد، اما جوابدهی این سیستم در طولانی مدت جوابگو است. موردی که اغلب ما معماران را غافلگیر می‌کند.

به طور کلی برای کسب وفاداری یک اجتماع باید از تمام راه‌های فوق به موفقیت دست یابیم. جامعه‌ای که دور و بر شما قرار دارد و شامل نفرات زیادی است که شما بتوانید فلسفه و ویژگی‌های طراحی خود را گسترش دهید. لینکی مستقیم که به حفظ و رشد مشتریال بالقوه و کارفرما کمک شایانی می‌کند. سرمایه گذاری و افزایش حضور شما در دنیای آنلاین ممکن است یک روش متناوب محسوب شود یا نتایج مثبت را برای شما تولید کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]