اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970215294298549

تاثیر عسل بر ریزش مو

ریزش موهایتان را با عسل درمان کنید

کد: 13970215294298549

https://goo.gl/1iJHXX

، اصفهان , (اخبار رسمی): مردان و زنان ممکن است با پدیده ریزش زیاد مو روبه رو باشند. درمان ریزش مو با داروهای شیمیایی عوارض بسیار بدی بر روی بدن می‌گذارد. عسل یک ماده خوراکی است که با خاصیت انتی‌اکسیدانی که دارد کمک شایانی به تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می‌کند.

ریزش موهایتان را با عسل درمان کنید
درمان ریزش مو با ماسک عسل

عسل طبیعی و حتی داروهای دیگر نمی توانند کچلی را درمان کنند اما ماسک عسل می تواند پوست سر و پیاز مو را تقویت کند و از ریزش مو جلوگیری می کند.

ریزش مو در ابتدا با مشاهده مو روی سر شانه و.. شروع می‌شود و حتی ممکن است تا طاسی کامل نیز پیش روی کند. طاسی از ریزش زیاد مو بنا به دلایلی مانند وراثت، استفاده از داروی خاص و یا تحت شرایط پزشکی خاص ایجاد شود و هرکسی اعم از زن و مرد و کودک ممکن است با این پدیده روبرو شود.

برای برخی افراد این امر مهم نبوده و با آن عادی برخورد می‌کنند اما بعضی از مردم به این موضوع حساسیت نشان داده و سعی می‌کنند که طاسی خود را با کلاه‌گیس و وسایل آرایشی مخفی کنند. حتی عده‌ای هستند که دست به عمل جراحی می‌زنند یا داروهای خاصی برای رفع ریزش مو مصرف می‌کنند که باید توجه داشته باشید که قبل از مصرف هرگونه دارو شیمیایی با پزشک متخصص مشورت کرده و مستقیما از خود پزشک نسخه دریافت کنید. هر چند در هر صورت این داروهای شیمیایی عوارض بسیار بدی بر روی بدن و هورمون‌های بدن می‌گذارد.

عسل یک ماده خوراکی است که از دیرباز از خواص دارویی آن برای درمان برخی بیماری‌ها مانند بهبود زخم و... استفاده می‌کردند. عسل با خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد عفونی‌کنندگی که دارد کمک شایانی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می‌کند.

عسل یک مرطوب‌کننده طبیعی به شمار می‌رود که رطوبت را از هوا گرفته و به موی شما منتقل می‌کند و می‌توان از عسل به عنوان نرم‌کننده استفاده کرد، موهارا نرم و لطیف کرده و از شکنندگی آن‌ها جلوگیری می کند. همچنین به فولیکول مو کمک می‌کند تا از ریزش موهای سر جلوگیری کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی