اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970226295948549

خواص درمانی گیاه شبدر

کد: 13970226295948549

https://goo.gl/CvCG4F

، اصفهان , (اخبار رسمی): گیاه شبدر خواص درمانی بسیار زیادی دارد که می‌توان به درمان فشار خون، تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

گیاه شبدر
گیاه شبدر سرشار از خواص درمانی

عسل تک گیاه شبدر که حاوی گیاه شبدر است، به عنوان منبع غنی از مواد معدنی مانند روی، مس، منیزیم، پتاسیم و غیره شناخته می‌شود

خواص شبدر که در طب سنتی ذکر شده شامل کاهش کلسترول، تحریک دفع ادرار، افزایش گردش خون، تقویت استخوان‌ها، محافظت از سیستم ایمنی بدن، درمان فشار خون، بهبود‌دهنده سیستم قلبی عروقی و ... است که در این قسمت به برخی از خواص گیاه شبدر می‌پردازیم.

درمان فشار خون

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد شبدر کاهش التهاب در سراسر بدن خصوصا سیستم قلبی و عروقی است. شبدر باعث باز شدن عروق و رگ‌های خونی می‌شود از این رو تاثیر چشم‌گیری بر درمان فشار خون دارد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

گیاه شبدر سرشار از ویتامین C  است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می‌کند و همچنین در تولید گلبول‌های سفید خون نقش موثری دارد.

ضد سرطان

شبدر یکی از گیاهانی است که برای جلوگیری از سرطان بسیار موثر است. سرطان پروستات یکی از سرطان‌های شایع در بین مردان است. گیاه شبدر دارای آنزیم‌هایی است که از رشد پروستات جلوگیری می‌کند. با مصرف شبدر می‌توان از این سرطان پیشگیری کرد. 

قاعدگی و یائسگی

شبدر قرمز برای کاهش دردهای دوران قاعدگی و نوسانات خلقی موثر است و در دوران یائسگی برای تعادلات هورمونی مصرف آن توصیه می‌شود.

از شهد گیاه شبدر، عسل تک گیاه شبدر تولید می‌شود.

عسل تک گیاه شبدر به عنوان منبع غنی از مواد معدنی مانند روی، مس، منیزیم، پتاسیم، منگنز و مقادیر زیادی ویتامین ب، ویتامین ث، آنتی اکسیدان‌ها، هیدروژن پراکسید و کلسیم شناخته می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]