اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970231296628549

معرفی عسل تک گیاه قنقال

تنها با یک روش سرفه و گلودرد خود را درمان کنید

کد: 13970231296628549

https://goo.gl/WBA6v4

، اصفهان , (اخبار رسمی): عسلی که درصد عمده‌ی آن توسط زنبورعسل، از شهد گل‌های قنقال به دست آمده باشد را عسل تک گیاه قنقال می‌نامند. این عسل برای بهبود سرفه و گلودرد مفید است.

تنها با یک روش سرفه و گلودرد خود را درمان کنید
درمان گلودرد با عسل تک گیاه قنقال

عسل تک گیاه قنقال برای بهبود سرفه و گلودرد موثر است

گاهی زنبورهای عسل در مناطقی قرار دارند که پوشش گیاهی غالبی دارند و آن‌ها بیشتر از شهد آن گیاه غالب تغذیه می‌کنند که در این حالت عسل تک گیاه تولید می‌شود. ممکن است این گیاه، گیاه قنقال باشد که  عسل تک گیاه قنقال را به وجود آورد.

گیاه قنقال از گیاهان گل‌دار محسوب می‌شود که نامی آشنا در میان کوهنوردان ایرانی دارد. این گیاه تیغ‌دار است و تقریبا 120 زیر گونه دارد. اگر این گیاه را به صورت کره‌ای در نظر بگیریم، هر چه به مرکز این کره نزدیک شویم، جانداری به نام خز و کک را می‌بینیم که توسط شیره‌ی شیرین گیاه، پیله‌ی بچه‌های خود را تهیه می‌کند. این حشره برای حفظ تخم خود، پیله‌ای گرد به رنگ سفید شیری می‌تند و بعد از اینکه نوزادش بالغ شد، پیله را سوراخ کرده و از آن خارج می‌شود.

این گیاه بسیار زیاد در طبیعت یافت می‌شود. به دلیل شکل کروی آن بعد از خشک شدنش همراه وزش باد از ساقه جدا شده و شکل توپ بودنش باعث می‌شود مسافت زیادی را طی کند که خود به پراکندگی نسلش کمک می‌شود. منطقه‌ی رویش این گیاه، کوهپایه و دشت‌های مرکزی ایران نظیر فارس و کنگان است.

عسلی که درصد عمده‌ی آن توسط زنبورعسل، از شهد گل‌های قنقال بدست آمده باشد را عسل تک گیاه قنقال می‌نامند. درسته که گیاه قنقال به ظاهر بوته‌ی خارداری بیش نیست  اما عسلی که از آن تولید می‌شود، صد در صد دارویی بوده و مورد استفاده‌ی بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. بهترین زمان برداشت عسل تک گیاه قنقال، از اواسط اردیبهشت ماه تا اواخر تیرماه است و بهتر است بدانیم که رنگ عسل عقیقی روشن است.

نگاهی کوتاه به خواص عسل تک گیاه قنقال می‌اندازیم:

- بهبود سرفه

- بهبود گلو درد

- بهبود سرفه خلط آور

- نرم کننده سینه (گلو)

- بهبود سرفه‌های تحریکی

- رفع گرفتگی صدا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]