کد: 13970301296788540

به سلیقه خودتان سبک سفر به قشم را انتخاب کنید

کد: 13970301296788540

https://goo.gl/gyj5wc

، اصفهان , (اخبار رسمی): تور قشم به اشکال و روش‌های متفاوتی برگزار می‌شود. هر روش دارای مزیت‌های مخصوص به خود بوده و توسط آژانس‌ها و دفاتر مجری و متولی تور، هر ساله هزاران نفر را به آن جزیره پهناور برده و بر‌می‌گرداند.

به سلیقه خودتان سبک سفر به قشم را انتخاب کنید
سبک های سفر به قشم

برخی از این سفرها با نام تور ارزان قشم و برخی دیگر بر عکس با نام تور لوکس قشم شناخته می‌شوند. همچنین تور زمینی قشم و تور قشم هوایی، دیگر مواردی هستند که توسط آژانس به مشتریان پیشنهاد می‌شوند. برای بسیاری از مشتریان و مسافران، قیمت تور قشم از اهمیت بیشتری در مقایسه با سیار جنبه‌های سفر برخوردار است. در نتیجه برنامه‌هایی مانند تور ارزان قشم، تور قشم با قطار و یا تور لحظه آخری، تعداد مشتریانی به نسبت بیشتر از سایر روش‌های سفر دارد.

با بررسی این آگهی‌ها و شیوه‌های گوناگون ثبت‌نام و شرکت در هر کدام، متوجه خواهید شد که موضوع اصلی تعیین کننده برای قیمت تور قشم، شامل قیمت بلیط رفت و برگشت و همچنین قیمت و نرخ هتل یا اقامت‌گاه خواهد بود. در برنامه‌هایی مانند تور لوکس قشم، بهترین کیفیت و بالاترین سطح ارائه خدمات در اختیار مخاطبین و گردشگران قرار خواهد گرفت. در زمینه تور لحظه آخری قشم، به دلیل این که ظرفیت تور به حد نصاب لازم نرسیده و تعدادی از صندلی‌های هواپیما یا قطار و همچنین تخت‌های هتل رزرو شده خالی می‌مانند، آژانس برگزارکننده ظرفیت باقی‌مانده را به قیمت بسیار کمتر ارائه خواهد داد.

غیر از تور لوکس و تور لحظه آخری قشم، تور اقساطی نیز مد نظر بخش قابل‌توجهی از گردشگران حرفه‌ای قرار می‌گیرد. دلیل این موضوع نیز تقریبا مشخص است: گردشگران حرفه‌ای تعداد روزهای نسبتا زیادی در طول سال را به سفر اختصاص می‌دهند. با این حساب، در صورتی که پیرامون پرداخت هزینه‌های قیمت تور برنامه‌ریزی درستی نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. تور قشم اقساطی فرصت پرداخت بلند مدت و غیر متمرکز هزینه‌های سفر را فراهم می‌کند. از این رو می‌توان این نوع قشم‌گردی را یکی از سوژه‌های پر مخاطب به ویژه در میان طبیعت‌گردان و بوم‌گردان دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی