اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970305297558867

انواع هیتر مرغداری

کد: 13970305297558867

https://goo.gl/bSTz6N

، تهران , (اخبار رسمی): حرارت در مرغداری یکی از ملزومات است.هوای گرم نقش بسیار مهمی در سلامت جوجه ها و مرغ های واقع در سالن مرغداری ایفا می‌کند. در سالن های مرغداری از موارد زیادی به جهت تامین حرارت مورد نیاز مرغداری استفاده می شود که در این مقاله چند مورد از آنها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

انواع هیتر مرغداری
انواع هیتر مرغداری

حرارت در مرغداری یکی از ملزومات است.هوای گرم نقش بسیار مهمی در سلامت جوجه ها و مرغ های واقع در سالن مرغداری ایفا می‌کند.

در سالن های مرغداری از موارد زیادی به جهت تامین حرارت مورد نیاز مرغداری استفاده می شود که در این مقاله چند مورد از آنها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

بخاری

وسیله ای به جهت تامین گرمایش مرغداری می‌باشد و البته ساده ترین روش برای تامین حرارت مرغداری محسوب می شود. گرمایش مورد نیاز مرغداری و راندمان بخاری گرماساز بایستی حتماً محاسبه گردد و سپس اقدام به خرید یا انتخاب یک بخاری مرغداری کنید. اصولاً در مرغداری ها یک یا چند بخاری نصب می‌گردد تا هوای داخل سالن را سیرکوله نمایند و موجب گردش هوای گرم در داخل مرغداری شوند.به جهت کنترل صحیح دما می‌توانید در هر چهار سوی مرغداری دماسنج نصب نمایید و میزان دمای هر گوشه را سنجیده و با تغییر مکان بخاری های مرغداری تنظیم کنید. در هر صورت تنظیم دقیق دما در تمامی نقاط مرغداری کار بسیار مشکلی است و باید زود به زود به این موضوع رسیدگی شود. توجه کنید که همیشه قسمتی از هوای گرم بسته به نوع تهویه هوای داخل سالن تلف می شود. بسیاری از افراد در مرغداری ها از جت هیتر و بسیاری از هیترهای بدون دود استفاده می کنند. بخاری های نصب شده در مرغداری ها بایستی حتماً لوله دار باشد و دور آنها با توری پوشیده شود تا جوجه ها و مرغ های موجود در سالن مرغداری بیش از حد به بخاری نزدیک نشوند.

هیتر مرغداری

امروزه استفاده از هیترها در مرغداری ها بسیار مرسوم است.برای استفاده از این سیستم ابتدا تمامی مرغداری را کانال کشی کنید.سپس هیتر را در بیرون از مرغداری قرار می‌دهند و با استفاده از کانال کشی های انجام شده هوای گرم را به نقاط مختلف سالن هدایت می کند. با استفاده از هیتر و کانال کشی درون سالن مرغداری می‌توانید دمای سالن را کاملاً متعادل کنید. به جهت تثبیت دما نیز می‌توانید از ترموستات در داخل سالن استفاده نمایید. سوخت مورد استفاده در هیترهای گرماساز مرغداری می‌تواند از نوع ، گاز ، نفت ، گازوئیل و... باشد. این روش از لحاظ هزینه اولیه به سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارد اما از لحاظ هزینه نگهداری بسیار مناسب می‌باشد. از لحاظ بهداشتی نیز هیتر مرغداری بسیار مناسب تر است ، علاوه بر این صرفه جویی در مصرف انرژی نیز تا 35 درصد بهبود می یابد. روشی که با استفاده از هیتر مرغداری اعمال می‌گردد برای استفاده در مرغداری های بزرگ توصیه می شود.

در مرغداری هایی که از روش قفس استفاده کرده اند این روش کاملاً اصولی و البته اقتصادی می‌باشد.

پیشنهاد خرید بخاری و هیتر مرغداری مناسب

پیشنهاد ما برای تامین گرمایش مرغداری استفاده از هیترهای مخصوص گرماسازی سالن مرغداری است.

گروه صنعتی اسکندری یکی از پیشگامان این زمینه میباشد مکه با بیش از 24 سال سابقه فعالیت در این زمینه توانسته است برترین بخاری های مرغداری را تولید نماید. هیترهای پیشنهادی گروه صنعتی اسکندری به صورت آتش درون میباشد که گرمایی پاک و بدور از هرگونه دود را وارد سالن مینماید.

هیتر مخصوص مرغداری ساخته شده توسط گروه صنعتی اسکندری دارای 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال ضمانت تامین قطعات  و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بخاری های مرغداری گروه صنعتی اسکندری می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

فروشگاه هیترهای مرغداری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوپر مینیاتور

گروه صنعتی اسکندری برترین تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به اندازه ایست که تابحال بسیاری از کشورهای توسعه یافته مستقر در خاورمیانه نیز قادر به تولید دستگاه جوجه کشی به این کیفیت نگشته اند .

اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید