اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970904329828867

ویژگی‌های هیتر گلخانه با کیفیت

کد: 13970904329828867

https://goo.gl/KifSdX

، تهران , (اخبار رسمی): در خرید هیتر، راندمان مهم‌ترین عامل است. در واقع راندمان در هیتر گلخانه به این معنا است که چه مقدار از گرمای تولید شده در داخل کوره از طریق خروجی کوره به محیط گلخانه پخش می‌شود.

ویژگی های هیتر گلخانه با کیفیت - نگاه کلی برای خرید هیتر گلخانه با کیفیت
نمونه هیتر گلخانه

در خرید هیتر راندمان بالای هیتر گلخانه مهم‌ترین عامل است. هیتر گلخانه اساساً طراحی هیتر به گونه‌ای است که هوا از طریق بخش ورودی به داخل کوره هیتر دمیده می‌شود.

کوره به دلیل دمای بسیار بالا، هوای گرم را از طریق بخش خروجی بیرون می‌دمد. البته بد نیست بدانید که مقدار کمی از گرما نیز از بدنه هیتر به بیرون ساطع می‌شود که به دلیل مقدار بسیار اندک از آن چشم پوشی می‌شود.

هیتر گلخانه دارای یک اگزوز است. اگزوز اصلی‌ترین فاکتور برای فهمیدن راندمان دستگاه هیتر است. بعد از خارج شدن گرما از خروجی هیتر، گازهای سمی تولید شده در کوره به همراه مقداری هوای گرم پسمانده از اگزوز به بیرون دفع می‌شود. توجه داشته باشید که دمای استاندارد اگزوز بین 100 تا 110 درجه است. اگر دمای اگزوز هیتر بیشتر از مقدار استاندارد باشد راندمان پایین است. در این حالت مقدار قابل توجهی از گرمای تولید شده به جای دمیده شدن از خروجی هیتر به محیط از اگزوز به بیرون می‌رود و در نتیجه راندمان پایین می‌آید.

اگر دمای اگزوز هیتر پایین‌تر از میزان استاندارد باشد باعث می‌شود که گرمای پسمانده و گازهای سمی به میزان کافی دفع نشود که این امر باعث بالا رفتن بیش از حد دما در داخل هیتر می‌شود.

اگر دمای اگزوز هیتر پایین‌تر از 100 درجه باشد هوای گرمی که از اگزوز خارج می‌شود با پیروی از قانون میعان به آب تبدیل می‌شود. از آنجایی که در داخل اگزوز و کوره انواع گازهای سمی وجود دارد، آب میعان شده با گازهای سمی واکنش داده و سولفوریک اسید تولید می‌شود.

سولفوریک اسید یک محلول شیمیایی بسیار قوی و خطرناک است که خاصیت خورندگی دارد و به همین دلیل بعضی از هیترهای غیر استاندارد بعد از گذشت مدتی کوتاهی (کمتر از یک سال) پوسیده می‌شوند.

هیترهای گلخانه گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری از به‌روزترین تکنولوژی دنیا در زمره برترین‌ها در ایران و خاورمیانه است. تمامی هیترهای گلخانه ساخت گروه صنعتی اسکندری دارای دما اگزوز بین 100 تا 120 درجه بوده و به دلیل کیفیت بالا دارای عمر طولانی است.

جنس کوره هیتر گلخانه:

بدنه کوره باید از استیل باشد. استیل 304 یکی از بهترین نوع استیل‌هایی است که برای تولید بدنه کوره و برخی بخش‌های هیتر از آن استفاده می‌شود. برخی شرکت‌ها برای جذب مشتری تمام بدنه هیتر را از استیل ساخته و به قیمت پایین می‌فروشند. جالب است بدانید که این شرکت‌ها از استیل نازک برای ساخت بدنه هیتر استفاده می‌کنند تا هزینه زیادی را متحمل نشده و سود بالایی به جیب بزنند.

استفاده از استیلی که قطر آن پایین تر از 1.5 میلی متر باشد ممنوع و غیر قانونی است چرا که مقاومت آن به میزان قابل توجهی پایین می‌آید. بدنه هیترهای گلخانه ساخت گروه صنعتی اسکندری با توجه به استانداردهای جهانی ساخته شده است. طراحی و ساخت هیتر گلخانه گروه صنعتی اسکندری به گونه‌ای است که کوره و پاس اول از جنس استیل با کیفیت 304 بوده و پاس دوم، پاس سوم و لوله‌ها از جنس فولاد بادوام است. استاندارد هیترهای گلخانه‌ای گروه صنعتی اسکندری BS 5991 است.

جنس بدنه خارجی:

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم هیتر گلخانه بدنه خارجی آن است. همان‌گونه که می‌دانید محیط گلخانه مرطوب است به همین دلیل بدنه فلزی به راحتی دچار زنگ‌زدگی می‌شود.

هیتر گلخانه باید دارای بدنه آلومینیوم و گالوانیزه باشد چرا که در تماس با آب دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود.

طراحی و جنس مشعل:

وظیفه مشعل، ماندن در حالت احتراق و ایجاد گرمای لازم برای هیتر است. در واقع آتش و گرمای اولیه هیتر به وجود آمده از مشعل است از این رو برند و کیفیت مشعل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از شرکت‌های پرچمدار ایرانی که در زمینه تولید انواع مشعل‌های با کیفیت فعالیت می‌کنند می‌توان به ایران رادیاتور، گرم ایران و هافماتاشاره کرد.

تابلو برق  هیتر گلخانه:

اساساً هیترهایی که دارای تابلو برق طراحی شده با توجه به اصول استاندرد هستند دارای کیفیت و مهم‌تر از همه امنیت بالایی هستند. حائز اهمیت است بدانید که هیتر گلخانه‌ای که دارای تابلو برق استاندارد و با کیفیت هستند از مصرف بسیار پایینی برخوردارند.

سوپاپ اطمینان هیتر گلخانه:

یکی از عوامل مهمی که باعث ایجاد اعتماد و خیالی آسوده برای استفاده کننده و مشتری می‌شود. در واقع سوپاپ اطمینان ضامن امنیت دستگاه است. وقتی دما بیش از حد تعیین شده در دستگاه ازدیاد پیدا می‌کند، سوپاپ اطمینان با تخیله مقداری از آن شرایط داخل دستگاه را به حالت عادری برگردانده و باعث تثبیت وضعیت می‌شود.

قدرت هوادهی هیتر گلخانه:

قدرت هوادهی یکی دیگر از عوامل پر اهمیت جهت انتخاب یک هیتر با کیفیت و پر بازده است. اگر هیتر دارای قدرت هوادهی مناسب و استاندارد باشد، از یک طرف ایمنی دستگاه بالا رفته و از طرف دیگر مصرف سوخت آن به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند.

حائز اهمیت است بدانید که اگر قدرت هوادهی دستگاه بیشتر از میزان استاندارد باشد باعث بالا رفتن میزان مصرف دستگاه می‌شود. این در حالی است که قدرت هوادهی پایین‌تر از میزان استاندارد نیز باعث بُرد پایین هیتر و ازدیاد گرما در داخل کوره هیتر می‌شود.

نوع جوشکاری در هیتر گلخانه:

نوع جوشکاری هیتر گلخانه شاید در حرف یک مورد ساده و ابتدایی باشد ولی می‌توان گفت که یکی از اصل‌های یک هیتر با کیفیت در گل خانه‌ها است. در بعضی از هیترها از جوش‌های گازی معمولی استفاده شده و به همین دلیل بعد از مدتی محل جوشکاری این دستگاه‌ها دچار پوسیدگی شده‌اند. جالب است بدانید علت این امر وجود اکسیژن در جوش‌های معمولی است که با مرور زمان باعث ایجاد واکنش در محل جوشکاری می‌شود.

اساساً جوش گازی Mig Mag بهترین نوع برای جوشکاری هیتر و دستگاه‌های مشابه است. در این جوش‌های گازی به دلیل نبود اکسیژن، محل جوشکاری هیچ گونه واکنشی با هوا نمی‌دهد.

قابلیت جا به جایی هیتر گلخانه:

از آنجایی که هیتر یک دستگاه بزرگ و سنگین است باید به قابلیت جا به جایی آن توجه داشته باشید. هیتر خوب دارای 4 عدد چرخ با سیز متناسب است که به بدنه هیتر متصل شده و با بهره‌گیری از آن به راحتی می‌توان اقدام به جا به جایی هیتر کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

مدت زمان گارانتی یک دستگاه نشان دهنده کیفیت و اعتمادی است که شرکت سازنده از دستگاه خود دارد. از طرف دیگر خدمات پس از فروش نیز ضمانت می‌کند که در صورت خرابی قطعه‌ها، کاربر می‌تواند به راحتی قطعه مورد نظر را از شرکت سازنده تهیه کند.

هیترهای ساخت گروه صنعتی اسکندری دارای 24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید هیتر ارزان می‌توانند به سوپر مینیاتور مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوپر مینیاتور

گروه صنعتی اسکندری برترین تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به اندازه ایست که تابحال بسیاری از کشورهای توسعه یافته مستقر در خاورمیانه نیز قادر به تولید دستگاه جوجه کشی به این کیفیت نگشته اند .

اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی