اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970904329818867

آیا خرید مرغ عشق کار درستی است؟

کد: 13970904329818867

https://goo.gl/eRKsqq

، تهران , (اخبار رسمی):  قبل از خرید مرغ عشق باید چند سوال مهم از خود پرسید که برخی از این سوالات عبارتند از: آیا مرغ عشق پرنده مناسبی است؟ آیا مکان امنی برای نگهداری این پرنده داریم؟

آیا خرید مرغ عشق کار درستی است ؟
خرید مرغ عشق

قبل از خرید مرغ عشق چند سوال از خود باید پرسید:

1- آیا مرغ عشق پرنده مناسبی است؟

2- آیا مکان امنی برای نگهداری این پرنده دارید؟

3- آیا می‌توان برای همیشه یک خانه برای مرغ عشق در نظر گرفت؟ چرا که مرغ عشق‌ها می‌توانند 10 تا 20 سال عمر کنند.

4- آیا از نظر مالی توانایی نگهداری این پرنده را دارید؟ خوشبختانه این پرنده‌ها به هزینه آن‌چنانی احتیاج ندارند ولی با این وجود برای خرید قفس و دانه باید بودجه‌ای در نظر گرفته شود.

5- آیا زمان کافی برای بازی کردن، خواندن و صحبت کردن با این پرنده را دارید؟

6- آیا صدای این پرنده باعث آزار و اذیت خانواده و همسایه‌ها خواهد شد؟ البته بیشتر خانواده‌ها علاقه شدیدی به نگهداری مرغ عشق دارند.

7- در صورت خرید مرغ عشق چه کسی از آن نگهداری خواهد کرد؟

اگر جواب سوال‌ها بله است بنابراین برای خرید مرغ عشق آماده هستید، یک فروشگاه پرنده مناسب و مطمئن پیدا کنید. وقتی مرغ عشق را خریداری می‌کنید گارانتی سلامت پرنده را بررسی کرده تا در صورت بروز بیماری با مشکل مواجه نشوید.

ایجاد خانه برای مرغ عشق

1- یک قفس خریداری شده برای مرغ عشق باید حداقل 50 تا 60 سانتی متر عرض داشته باشد با دو عدد جایگاه بلند برای نشستن پرنده‌ها. اندازه جایگاه‌ها باید به قدری باشد که پاهای پرنده در آن جای گیرند.

2- از اسباب بازی‌های متنوع در قفس باید استفاده شود. هر دو یا سه روز یک بار اسباب بازی‌ها را باید عوض کرد (به صورت چرخشی از آنها استفاده کنید). نردبان و تاب از اسباب بازی‌های مورد علاقه این پرندگان هستند.

4- باید اطمینان حاصل کرد که اسباب بازی‌هایی که برای مرغ عشق در نظر گرفته می‌شود مخصوص پرندگان است. چرا که برخی مواد برای پرندگان سمی هستند. توجه کنید که مرغ عشق‌ها به جویدن علاقه دارند.

5- قفس را همیشه به طور مداوم باید تمیز نگه داشت. حداقل هفته‌ای یک‌بار تمیز شود و آب را روزانه عوض کرد.

تغذیه مرغ عشق

1- برای تغذیه مرغ عشق، غذاهای توصیه شده برای این پرنده دانه‌های میکس شده آن هم مناسب با نیازهای مرغ عشق هستند.

2- غذاهای مرغ عشق باید مقوی باشند. برای سالم ماندن هر پرنده در هر وعده غذایی باید مواد مغذی مناسب خورد. باید به مرغ عشق 3 یا 4 بار در هفته غذا داده شود. مرغ عشق‌ها علاقه زیادی به انواع میوه‌ها و سبزیجات مانند سیب، هویج، بروکلی، کلم، اسفناج، موز، پاپایا و طالبی دارند. باید توجه داشت که غذایی که مرغ عشق نمی‌خورد را تا 12 ساعت از قفس حذف کرد.

 سالم نگه داشتن مرغ عشق

1- پرنده را هر سال باید نزد دامپزشک برد. مرغ عشق‌ها باید یک‌بار در سال چکاپ شوند. مواردی را که دامپزشک برای نگهداری پرنده متذکر می‌شود را یادداشت کرده و اعمال کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوپر مینیاتور

گروه صنعتی اسکندری برترین تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به اندازه ایست که تابحال بسیاری از کشورهای توسعه یافته مستقر در خاورمیانه نیز قادر به تولید دستگاه جوجه کشی به این کیفیت نگشته اند .

اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]