اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970814326038867

خرید هیتر ارزان مطلقاً ممنوع

نگاه کلی بر خرید هیتر ارزان قیمت

کد: 13970814326038867

https://goo.gl/58uAaS

، تهران , (اخبار رسمی): افراد بسیاری به دنبال هیتر ارزان (Cheap Heater) و در عین حال با کیفیت برای مکان‌هایی مانند گلخانه، سالن پرورش مرغ، سالن پرورش قارچ و ... هستند.

نگاه کلی بر خرید هیتر ارزان قیمت
هیتر ارزان

افرادی که به دنبال خرید هیتر ارزان هستند خواندن این مقاله می‌تواند کمک شایانی به آنها کند.

افراد بسیاری به دنبال هیتر ارزان (cheap heater) و در عین حال با کیفیت برای مکان‌هایی مانند گلخانه، سالن پرورش مرغ، سالن پرورش قارچ و ... هستند. بی‌شک یک هیتر که دارای کیفیت و راندمان بسیار بالایی است قطعاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود. از این رو شاید بتوان گفت کاربر گزینه دیگری جز خرید هیتر ارزان قیمت برای رونق بخشیدن به فعالیت خود نمی‌بیند. در این مقاله تمام ویژگی‌هایی که کاربر برای خرید یک هیتر باید در نظر گیرد بیان خواهد شد.

 هیتر چیست؟

هیتر وسیله‌ای است که گرمای لازم را برای اماکنی مانند سالن‌های مرغداری و گلخانه تامین می‌کند . هیترها بسته به انتخاب کاربر دارای انواع گوناگونی هستند. در کل هیتر را می‌توان در سه گروه گازی، گازوئیلی و دوگانه‌سوز جای داد.

فاکتورهای مهم برای خرید یک هیتر

بدنه کوره 

هیتر ارزان از لحظه‌ای که هیتر روشن می‌شود تا لحظه خاموش شدن، کوره به طور مداوم و بدون وقفه در مقابل آتش مستقیم قرار گرفته و گاهاً تا 700 درجه گرم می‌شود. از این رو می‌توان گفت که جنس بدنه هیتر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید به گونه‌ای باشد که در مقابل گرمای بسیار شدید آتش دچار پوسیدگی نشود. هیترهای ارزان و بی‌کیفیت دارای کوره‌هایی از جنس فولاد ضخیم هستند که در عین ضخامت نمی‌تواند در مقابل این شدت از گرما مقاومت کند. علاوه بر این با هر بار خاموش و روشن شدن هیتر لایه‌ای جزئی از کوره فلزی برداشته می‌شود. کوره‌های فولادی در کمتر از یک سال به طور کامل پوسیده می‌شوند. این در حالی است که هیترهای با کیفیت دارای کوره‌ای با بدنه استیل هستند. استیل در مقابل تماس مستقیم آتش و درجه بالای حرارت کاملاً مقاوم بوده و تا سالیان سال دچار پوسیدگی نمی‌شود. در یک هیتر استاندارد باید کوره و کلکتور اول از جنس استیل باشد.

بدنه خارجی

بدنه خارجی یکی دیگر از عوامل مهم در خرید هیتر است. اگر هیتر در محیط گلخانه قرار داشته باشد به دلیل رطوبت و نم بودن گلخانه، هیترهایی با بدنه فلزی زنگ زده و پوسیده می‌شوند. شایان ذکر است که بدنه یک هیتر باکیفیت از جنس گالوانیزه و آلومینیوم بوده که کاملاً ضد زنگ است و دچار پوسیدگی نمی‌شود.

جوشکاری

نوع جوشکاری شاید یکی از عواملی باشد که بسیار از توجه به آن غافل بوده و در خرید هیتر به آن توجه نمی‌کنند. در صورت استفاده از جوش معمولی به دلیل وجود اکسیژن در محل جوشکاری، با گذشت زمان محل جوشکاری واکنش داده و باعث بروز مشکل می‌شود. البته شایان ذکر است که اکنون چند سالی می‌شود که از جوش‌های معمولی در این صنعت استفاده نمی‌شود . جوشکاری دستگاه هیتر باید با استفاده از جوش گازی Mig – Mag صورت بگیرد. جوش‌های گازی به گونه‌ای هستند که در محل جوشکاری شده هیچ اکسیژنی وجود نداشته و این امر مانع بروز مشکل در محل زنگ‌زدگی می‌شود.

عایق بندی

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید یک هیتر که باید به آن توجه شود عایق‌بندی آن است. اگر قصد خرید یک هیتر ارزان قیمت را داشته باشید باید این را در نظر داشت جهت متحمل شدن هزینه کمتر در ساخت این هیترها، عایق بندی به درستی صورت نمی‌گیرد . در این هیترها میزان پشم سنگی که به عنوان عایق در لایه‌های بدنه هیتر قرار داده می‌شود بسیار کم و نازک بوده و از این رو گرما اتلاف شده و همچنین مصرف نیز به میزان قابل توجهی بالا می‌رود. رعایت استانداردها و اصول عایق‌بندی در ساخت یک هیتر از یک سو باعث افزایش راندمان شده و از سوی دیگر باعث پایین آمدن میزان مصرف انرژی می‌شود.

نتیجه گیری

گروه صنعتی اسکندری یکی از برترین تولیدکنندگان انواع سیستم‌های گرمایشی در ایران و خاورمیانه است. این شرکت با اتکا بر به‌روزترین تکنولوژی موجود در دنیا و عرضه محصولات با کیفیت و استاندارد به بازار، در زمره پرچمداران در سراسر ایران و خاورمیانه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوپر مینیاتور

گروه صنعتی اسکندری برترین تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به اندازه ایست که تابحال بسیاری از کشورهای توسعه یافته مستقر در خاورمیانه نیز قادر به تولید دستگاه جوجه کشی به این کیفیت نگشته اند .

اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]