اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980323376048867

دستگاه جوجه کشی فروشگاه چیکن هچ و چیکن دیوایس

مقایسه دستگاه جوجه‌کشی چیکن هچ و چیکن دیوایس

کد: 13980323376048867

http://bit.ly/2RjMzeo

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه کشی را از فروشگاه چیکن هچ باید خرید و یا چیکن دیوایس؟ در این مقاله انواع دستگاه‌های جوجه کشی فروشگاه چیکن هچ و فروشگاه چیکن دیوایس معرفی می‌شود در انتها نیز نحوه نقد و بررسی یک فروشگاه اینترنتی بیان خواهد شد.

مقایسه دستگاه جوجه‌کشی چیکن هچ و چیکن دیوایس
فروشگاه چیکن هچ- دستگاه جوجه کشی

اشخاصی که در دستگاه جوجه کشی و پرورش پرندگان اهلی و بومی فعالیت می‌کنند قطعا با دو فروشگاه چیکن هچ و چیکن دیوایس آشنا هستند. این دو فروشگاه به صورت تخصصی به فروش انواع دستگاه جوجه کشی می‌پردازند

اشخاصی که در حوزه ماشین آلات دام و طیور و پرورش پرندگان اهلی و بومی فعالیت می‌کنند قطعا با دو فروشگاه chicken-device.ir و chicken-hatch.com آشنا هستند. این دو فروشگاه به صورت تخصصی به فروش انواع دستگاه جوجه کشی می‌پردازند، اما کدام یک از این دو فروشگاه قابل اعتمادتر است؟ برای خرید انواع دستگاه جوجه کشی بهتر است به کدام یک از این فروشگاه‌ها مراجعه شود؟ در انتهای این مقاله جواب سوال بیان شده است.

به نقل از خبرگزاری فارس در مرحله اول درباره قدمت هر یک از این فروشگاه‌ها بحث خواهد شد.

فروشگاه چیکن هچ فروشگاهی نوپاست که به تازگی اقدام به عرضه دستگاه جوجه کشی کرده است و عقبه و پیشینه چند ساله ندارد ! اما با این حال دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است (که به تک تک آنها در ادامه اشاره خواهد شد) که سبب شده در کمترین زمان یکی از مشهورترین وب سایت‌های فروش دستگاه جوجه کشی به شمار آید.

فروشگاه چیکن دیوایس یکی از مراجع اصلی خرید دستگاه جوجه کشی است، چیکن دیوایس سال‌هاست فروشگاهی به خوش نامی و کیفیت بالا در خدمات معروف است. چیکن دیوایس نزدیک به سه سال است که فعالیت خود را در فضای وب آغاز کرده و یکی از بهترین فروشگاه‌های دستگاه جوجه کشی به شمار می‌آید.

در نتیجه در این بخش از میدان نبرد این چیکن دیوایس است که پیروز است!

مرحله دوم بررسی تنوع محصولات دستگاه جوجه کشی است دستگاه‌های جوجه کشی chicken device در حدود 17 محصول است که هم دارای دستگاه جوجه کشی صنعتی و هم خانگی است. کوچکترین دستگاه جوجه کشی چیکن دیوایس 12 عددی و بزرگترین محصول آن 2016 عددی است! در این میان اگر منصفانه به قضیه نگاه شود تنوع محصولات این فروشگاه در مقایسه با دیگر فروشگاه‌های فعال در این حوزه، دارای وضعیت مطلوبی است.

تعداد ماشین‌های جوجه کشی chicken hatch در حدود 50 محصول بوده و دارای محصولات خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی است. در این فروشگاه دستگاه جوجه کشی، کوچکترین محصول در ظرفیت  12 عددی و بزرگترین محصول 2400 عددی عرضه می‌شود، هر چه تنوع محصول بالاتر باشد امکان خریدی مناسب و البته متناسب با بودجه خریدار و همچنین فضایی که در اختیار است، بیشتر خواهد بود.

مرحله سوم خدمات پس از فروش چیکن هچ و چیکن دیوایس است در این بخش از مقایسه هر دو شرکت وضعیت مطلوبی دارند. در حقیقت هر دو فروشگاه دارای واحدی مستقل به نام «خدمات پس از فروش» هستند و برعکس دیگر شرکت‌ها پس از خرید مشتری را در امان خدا رها نمی‌کنند.

این واحد وظیفه دارد تک تک خریداران دستگاه جوجه کشی را تا مرحله  جوجه آوری (نه تنها راه اندازی دستگاه) همراهی کند. باید توجه داشت که دستگاه‌های جوجه کشی هر دو فروشگاه دارای گارانتی حداقل یک ساله و خدمات پس از فروش 5 تا 10 سال هستند.

مرحله چهارم اطمینان از کیفیت دستگاه‌هاست. در این قسمت از این مقاله درباره تولیدات چیکن هچ و چیکن دیوایس بحث خواهد شد.

راندمان، کیفیت قطعات، عمر مفید دستگاه و ...

Chicken device به صورت تخصصی به عرضه محصولات گروه صنعتی اسکندری می‌پردازد و فقط و فقط تولیدات این کارخانه را برای فروش ارائه می‌دهد.

Chicken hatch کاملا منحصر به فرد به نقد و بررسی تک تک دستگاه‌های جوجه کشی و عرضه تمام دستگاه‌های جوجه کشی موجود در ایران اعم از دستگاه جوجه کشی دماوند، دستگاه جوجه کشی کاکس، دستگاه جوجه کشی فاخته، دستگاه جوجه کشی ایزی باتور، دستگاه جوجه کشی مینیاتور، دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز، دستگاه جوجه کشی هواباتور و اسکندری می‌پردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوپر مینیاتور

گروه صنعتی اسکندری برترین تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به اندازه ایست که تابحال بسیاری از کشورهای توسعه یافته مستقر در خاورمیانه نیز قادر به تولید دستگاه جوجه کشی به این کیفیت نگشته اند .

اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار