اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970305297578867

فوت‌و‌فن های خرید دستگاه جوجه‌کشی در ایران

کد: 13970305297578867

https://goo.gl/UGazCY

، تهران , (اخبار رسمی): خرید دستگاه‌ جوجه کشی در ایران به دلیل وجود برندهای داخلی و خارجی از تنوع زیادی برخوردارند. الگو گرفتن برخی سازندگان دستگاه‌ جوجه‌کشی ایرانی از کارخانه‌های معتبر خارجی مانند آرکام کره و برینسئا بریتانیا باعث شده که انکوباتورهای ساخت این کارخانه‌ها تفاوت زیادی نسبت به محصولات داخلی داشته باشند.

فوت و فن های خرید دستگاه جوجه کشی در ایران
فوت‌و‌فن های خرید دستگاه جوجه‌کشی در ایران

خرید دستگاه‌های جوجه کشی موجود در بازار ایران به دلیل وجود برندهای قدرتمند داخلی و خارجی از تنوع زیادی برخوردارند. الگو گرفتن برخی سازندگان دستگاه‌های جوجه‌کشی ایرانی از محصولات کارخانه‌های معتبر خارجی مانند آرکام کره و برینسئا بریتانیا باعث شده است که انکوباتورهای ساخت این کارخانه‌ها تفاوت زیادی نسبت به محصولات رقبای داخلی داشته باشند. بنابراین در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی باید به این تفاوت‌ها دقت کنید و به اصطلاح با فوت و فن‌های خرید دستگاه جوجه کشی در ایران آشنا باشید.

افزایش کیفیت دستگاه‌های جوجه کشی با ارتقای فناوری

توجه داشته باشید که پیشرفت علم و فناوری بر روی کیفیت محصولات نیز تاثیر می‌گذارد. این تاثیر صرفا بر روی ظاهر کالاها نیست. مثلا استفاده از PVC در ساخت بدنه دستگاه جوجه‌کشی علاوه بر این که ظاهر زیبا و جذابی را به دستگاه می‌بخشد ، راندمان آن را نیز به نحو قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. زیرا PVC عایق بسیار مناسبی برای دما و رطوبت است و قابلیت شستشوی آسانی دارد.

از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته مانند سنسورهای ابزار دقیق برای بهبود کیفیت دستگاه استفاده می‌شود. این مساله مخصوصا در دستگاه‌های جوجه درآوری که برای جوجه‌کشی از پرندگان زینتی طراحی می‌شوند اهمیت زیادی دارد. تخم‌های نطفه‌دار پرندگان زینتی گران‌قیمت هستند و تلف شدن آنها در داخل ماشین ضرر و زیان قابل توجهی را به دنبال دارد. بنابراین پرداخت مقداری هزینه بیشتر برای دستگاه جوجه‌کشی باکیفیت نمی‌گذارد که با تلف شدن تخم‌های نطفه‌دار مواجه شوید.

خرید ماشین جوجه‌کشی در ایران چه فوت‌و فن‌هایی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم باید با فوت و فن‌های خرید دستگاه جوجه کشی آشنا باشید تا دستگاه مناسبی را خرید کنید. در ادامه به این فوت و فن‌ها اشاره می کنیم.

به ظرفیت مزرعه خود توجه کنید

قبل از خرید ماشین جوجه درآوری به ظرفیت مزرعه خود توجه کنید و قبل از خرید، تصمیم بگیرید که می‌خواهید دستگاهی با چه ظرفیت خریداری کنید. توجه داشته باشید که فروشگاه یا مغازه‌ای که می‌خواهید برای خرید دستگاه جوجه‌کشی اقدام کنید مکان مناسبی برای فکر کردن در این زمینه نیست.

شانه‌های همه کاره تجهیزاتی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید از تخم‌های نطفه‌دار با سایزهای متفاوت جوجه کشی کنید، بدون این که مجبور باشید شانه‌های با اندازه‌های متفاوت تهیه کنید. این مساله هزینه خرید شانه‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین امکان جوجه کشی از تخم‌های پرندگان مختلف به صورت همزمان، یکی دیگر از مزیت‌های شانه‌های همه کاره است.

فن‌های دائم کار در خلا بهترین نوع فن برای دستگاه جوجه کشی هستند

فن‌های دستگاه جوجه کشی وظیفه تهویه و سیرکوله کردن هوا را بر عهده دارد. این فن‌ها باید دائما فعالیت کنند چون که اگر تهویه هوا و اکسیژن‌رسانی با مشکل مواجه شود، تخم‌های نطفه‌دار به راحتی در داخل دستگاه تلف می‌شوند. بهترین نوع فن برای دستگاه‌های جوجه کشی، فن‌های دائم کار در خلا هستند که قادرند برای ماه‌های متوالی بدون مشکل کار کنند.

کنترلر و سنسور مهمترین قطعات دستگاه جوجه کشی هستند

فراهم کردن دقیق دما و رطوبت مهمترین مساله در جوجه کشی است که دستگاه جوجه کشی با استفاده از کنترلر و سنسورهایی که بر روی آن قرار دارد این کار را انجام می‌دهد. بنابراین کیفیت کنترلر و سنسور نقش مهمی در ماشین جوجه درآوری ایفا می‌کنند. بردهای دستگاه های جوجه کشی هوشمند می‌توانند اطلاعات دما و رطوبت دریافتی از سنسور را تجزیه و تحلیل کرده و این المان‌ها را به دقت تنظیم کنند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم سنسور نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که در دستگاه‌های جوجه کشی قدرتمند از سنسورهای ابزار دقیق با دقت بسیار بالا استفاده می‌شود.

به قابلیت‌های جانبی دستگاه توجه کنید

با پیشرفت علم و فناوری، دستگاه‌های جوجه کشی هم مانند سایر دستگاه‌های الکترونیکی پیشرفته‌تر می‌شوند. قابلیت‌هایی مانند امکان اتصال به برق اضطراری و کنترل از راه دور با استفاده از گوشی تلفن همراه برای راحتی مصرف‌کنندگان به دستگاه‌های جوجه کشی اضافه می‌شوند. خریداران با استفاده از دستگاه گوشی تلفن همراه می‌توانند با خیال آسوده به مسافرت بروند و فرایند جوجه‌کشی را کنترل کنند.

اتصال به برق باتری نیز در مواقع قطعی برق شهری ضروری است. زیرا در غیر این صورت فعالیت دستگاه متوقف شده و تخم‌های نطفه‌دار از بین می‌روند.

جالب است بدانید که برخی تولیدکنندگان داخلی که فناوری لازم برای اضافه کردن قابلیت‌هایی مثل کنترل از راه دور را به دستگاه جوجه‌کشی ندارند ، طوری وانمود می‌کنند که انگار این قابلیت‌ها آپشن‌های اضافه هستند و برای کاهش قیمت این کار را انجام می‌دهند.

چند دلیل برای این که دستگاه جوجه کشی ایرانی بخرید

اول این که همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم، برخی از سازندگان ایرانی انکوباتورهایی در حد استانداردهای جهانی تولید می‌کنند. مثلا سنسور ابزار دقیق SHT سوئیس فقط در دستگاه‌های جوجه‌کشی کارخانه‌های آرکام کره جنوبی، ویکتوریای ایتالیا و سوپرمینیاتور در ایران استفاده می‌شود. این سنسور در طول عمر خود فقط یک بار در سوئیس کالیبره می‌شود. این دستگاه‌ها را می‌توانید با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به دستگاه‌های جوجه‌کشی برندهای خارجی خریداری کنید.

ثانیا به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، بیشتر دستگاه‌های خارجی موجود در بازار ایران بدل هستند و کیفیت دستگاه‌های اصل را ندارند. اگر هم اصل باشند به دلیل تحریم‌ها از گارانتی، خدمات پس از فروش و نصب رایگان بهره‌مند نیستند.

سوم این که دستگاه‌های اصل خارجی به دلیل هزینه‌های ثبت سفارش، حمل و نقل، مالیات و عوارض واردات با قیمت بسیار بالایی در ایران به فروش می‌رسند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

و اما نکته آخر و مهمی که در خرید دستگاه جوجه‌کشی باید آن دقت کنید، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه جوجه‌کشی است. حتما دستگاهی را بخرید که شرکت سازنده آن زنجیره فروش و شبکه خدمات پس از فروش گسترده‌ای داشته باشد. نکته جالب این که برخی از سازندگان دستگاه جوجه کشی که سابقه تاسیس آنها به دو سال نیز نمی‌رسد، گارانتی 10 ساله به محصولات خود ارائه می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوپر مینیاتور

گروه صنعتی اسکندری برترین تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به اندازه ایست که تابحال بسیاری از کشورهای توسعه یافته مستقر در خاورمیانه نیز قادر به تولید دستگاه جوجه کشی به این کیفیت نگشته اند .

اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]