کد: 13970306297758540

برج های دبی

کد: 13970306297758540

https://goo.gl/bf4QaX

، اصفهان , (اخبار رسمی):  جنبه های تجاری و تفریحی سفر به دبی، بیشتر از جنبه های دیگر آن خودنمایی می کند و سوژه‌ی هدف گردشگران است. یکی از این تفریحات، برج گردی در شهر دبی است.

برج های دبی
برج گردی در دبی

جنبه های تجاری و تفریحی سفر به دبی، بیشتر از جنبه های دیگر آن خودنمایی می کند و سوژه ی هدف گردشگران است

 جنبه های تجاری و تفریحی سفر به دبی، بیشتر از جنبه های دیگر آن خودنمایی می کند و سوژه ی هدف گردشگران است. اما بد نیست بدانیم که در طول زمان سفر و با وجود برنامه هایی که آژانس مجری تور برای میهمانان خود در نظر گرفته، می تواند اوقات فراغتی را یافت و زمان هایی را برای خلق ایده های جدید و ساختن تجربه هایی متفاوت، اختصاص داد.
همانگونه که اشاره شد، یکی از این تجربیات ویژه بخصوص برای هم میهمان اصفهانی و استقبال کنندگان تور دبی از اصفهان، برج گردی در شهر دبی است. چرا که این شهر با برنامه توسعه جدید خود طی دهه های اخیر، باعث تشکیل کلکسیونی از انواع برج و آسمان خراش در کنار یکدیگر و در جوار ساحل زیبای خلیج فارس شده است. یکی از آمار های جالب توجه در این مورد، این بوده که طی دهه های اوج توسعه و ساخت و ساز در شهر دبی، بخش قابل توجهی از جرثقیل های کل دنیا در این شهر مستقر و مشغول به کار و بعبارت بهتر، مشغول برافراشتن برج ها و عمارت های مرتفع و آسمان خراش های بی مانندی بوده اند.

به همین دلیل است که امروزه مجموعه ی این برج ها و آسمان خراش ها، شهر دبی را به یکی از مهمترین اهداف گردشگری در خاورمیانه تبدیل کرده که علاقمندان به سیر و ساحت در آن، از تمام دنیا به این شهر عربی سرازیر می شوند. حتما تا کنون تصاویر ابرهایی که در ارتفاعات نسبتا پایین، آسمان شهر را پوشانده اند مشاهده کرده اید که چگونه طبقات فوقانی این برج ها از لابه لای ابرها بیرون زده اند. همین تصاویر گویای عظمت شگفت انگیز این غول های مسکونی و تجاری است.


بیشتر برج های این شهر کاربری های مشترکی همچون مرکز خرید، هتل، سینما، سالن های همایش و سمینار و همچنین دفاتر و مجموعه های اداری دارند. به همین دلیل حتی اگر با شرکت در تور دبی در یکی از فصول مناسب سال، زمان خود را تنها به گشت و گذار در یکی از برج ها اختصاص دهید، باز هم در پایان سفر ممکن است بخشی از امکانات و قابلیت های همان یک برج را نیز تجربه نکرده باشید.
نه تنها برای مشتریان تور دبی از اصفهان، بلکه برای سایر علاقمندانی که کمی اطلاعات در مورد شهر دبی دارند، بی شک اولین و معروف ترین عمارتی که در کنار نام دبی در ذهن یادآور می شود، برج خلیفه خواهد بود. این برج با ارتفاع بیش از ۸۰۰ متر بلندترین عمارت دست ساز بشر تا کنون در دنیا بوده و میتوان آن را شهری امتداد یافته به سمت آسمان نامید.
از طرف دیگر، این برج مجموعه ای است که با وجود صدها دفتر و فضای لازم بمنظور انواع فعالیت های تجاری، اداری، پزشکی، تحقیقاتی و … امکان تبادل تجربه در زمینه های مختلفی را فراهم می آورد.


برج خلیفه به راستی یک اعجاب تمام عیار برپا شده به دست بشر است. از نظر شکل ظاهری، طبقات و پایه های مختلفی که به صورت پله کانی تا ارتفاعات رفته اند و پایداری آن را تضمین می کنند، و همچنین امکانات فراوان درون برج که برخی از آن ها رکوردهای ساختمان سازی در جهان را جابجا کرده اند، هر کدام ویژگی منحصر به فرد این برج به حساب می آید و دقت به آن ها برای مسافر تور دبی از اصفهان شگفت انگیز خواهد بود.
از جمله دیگر برج های مهم و معروف این شهر رویایی، برج العرب است که با فاصله از ساحل جمیرا عملا در جزیره ای کوچک قرار دارد و هتل جمیرا در آن واقع شده است. این برج به شکل بادبان کشتی و بعنوان نماد جالبی افراشته در ساحل، نه تنها سوژه ی جالبی برای سیاحان، که محلی برای انواع تجربیات تفریحی و سرگرمی های خاص خواهد بود. از جمله پرش از ارتفاع و یا بازدید از آکواریوم و جاذبه های زیر دریا از درون اتاق های شیشه ای آن.


از جمله دیگر برج های مشهور این شهر، دو برج التفتان است که بعنوان برج های ساحلی، با ارتفاع حدود ۲۵۰ متر هستند.
همچنین برج العالم یا برج جهان، به شکل غنچه گل، دیگر شاهکار ساختمانی است که در حال ساخت بوده و ارتفاع آن بیش از ۵۲۰ متر می باشد و شامل هتل، مراکز فرهنگی و گالری، انواع رستوران و کافه و همچنین پاتوق های تفریحی و سرگرمی ویژه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.