کد: 13970307298018540

هتل گلسرخ مشهد، هتل ۱ ستاره بلندمرتبه مشهد

کد: 13970307298018540

https://goo.gl/G6Kfc1

، اصفهان , (اخبار رسمی): در واقع هتل گلسرخ مشهد یکی از هتل‌های یک ستاره بلندمرتبه مشهد است که کیفیت آن فوق العاده عالی است.

هتل ۱ ستاره بلندمرتبه مشهد
هتل گلسرخ مشهد

شاید با ورود به این هتل ۱ ستاره نظرتان در مورد هتل‌های ۱ ستاره تغییر کند. در واقع هتل گلسرخ مشهد یکی از هتل‌های یک ستاره بلندمرتبه مشهد است که کیفیت آن فوق‌العاده عالی است. علاوه بر تمیزی و دکوراسیون فوق‌العاده این هتل، برخورد پرسنل هتل گلسرخ نیز عالی است.

رستوران هتل گلسرخ هم در مکانی فوق‌العاده عالی و با کیفیت پذیرای مهمانان است. غذاهای با کیفیت و دکوراسیون فوق العاده خوب هتل گلسرخ مشهد باعث شده تا کسی به فکر غذا خوردن در بیرون از هتل نیافتد.

این هتل در خیابان خسروی واقع شده است و از هتل‌های مناسب و خوش‌جا در این سمت از حرم مطهر رضوی است. فاصله کوتاه تا حرم، کیفیت بالای هتل و همچنین قیمت مناسب آن باعث شده تا در لیست انتخاب مسافران قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی