کد: 13970312298718540

رستوران‌ها پذیرای مسافران کیش در ماه رمضان

کد: 13970312298718540

https://goo.gl/vcLA27

، اصفهان , (اخبار رسمی): جزیره مرجانی کیش علاوه بر جاذبه‌های فراوانی که دارد برای رفاه حال مسافران تور کیش از اصفهان از رستوران‌های خوبی نیز برخوردار است که هر کدام خدمات و کیفیت متفاوتی را به مشتریانشان ارائه می‌دهند.

رستوران ها پذیرای مسافران کیش در ماه رمضان
هتل کوه نور کیش

جزیره مرجانی کیش علاوه بر جاذبه‌های فراوانی که دارد برای رفاه حال گردشگران از رستوران‌های خوبی نیز برخوردار است

در این مقاله قصد داریم تا شما مسافران تور کیش از اصفهان را با بهترین رستوران‌های جزیره کیش آشنا کنیم.

خیلی از گردشگران ماه رمضان را برای سفر با تور کیش از اصفهان انتخاب می‌کنند. در این زمان هم جزیره خلوت‌تر است و هم قیمت تور کیش از اصفهان ارزان‌تر خواهد بود. اما سوالی که در این زمان برای افراد شرکت‌کننده در تور ارزان کیش از اصفهان به وجود می‌آید این است که در این سفر به کجا بروند و از چه رستوران‌هایی غذا تهیه کنند. این مقاله برای این افراد بهترین راهنما خواهد بود.

- برخی از رستوران‌های معروف جزیره کیش مجوز فعالیت در ماه رمضان برای خدمت‌رسانی به گردشگران را دارند و می‌توانید به رستوران‌های دارای مجوز بروید.

- جلوی برخی از رستوران‌های کیش در طول ماه رمضان پرده کشیده شده، بعضی از آنها غذای سرد به مشتریان‌شان ارائه می‌کنند و برخی دیگر مثل روزهای عادی کار می‌کنند. رستوران‌های هتل‌ها نیز باز هستند.

- از سال ۹۳، در پانزدهمین شب ماه رمضان، بزرگترین میز افطاری به طول هزار متر در جزیره کیش چیده می‌شود و بومی‌های جزیره و مهمانان آن در کنار هم می‌نشینند و افطاری می‌خورند.

رستوران‌های بسیاری در سطح جزیره کیش دیده می‌شوند که منوها و خدمات متفاوتی به مشتریان ارائه می‌کنند. نکته قابل توجه در بحث رستوران‌های این جزیره پخش موسیقی زنده است که تاثیر فراوانی در قیمت منوی رستوران دارد. پس اگر قیمت غذاها برای شما دارای اهمیت است این نکته را حتما در نظر داشته باشید. البته تمام رستوران‌ها موسیقی زنده ندارند. در ادامه سعی شده تا بیش‌تر رستوران‌های کیش را پوشش دهیم و شما مسافران تور ارزان کیش از اصفهان را در شناختی نسبی از رستوران‌های کیش یاری کنیم.

رستوران کوه نور

از جمله مجلل‌ترین و زیباترین رستوان‌های جزیره، رستوران کوه نور است. از لحاظ ساختار و شکل ظاهری رستوران کوه نور کیش به شکل کوه طراحی شده و نمای داخلی این رستوران با نورپردازی رویایی روی صخره‌ها جلوه با شکوهی را برای گردشگران تور کیش از اصفهان پدید می‌آورد. منو این رستوران باب میل تمام سلیقه‌ها است چرا که تنوع فراوانی داشته و از بالاترین سطح کیفیتی برخوردار است.

رستوران توتی فروتی

اهل فن و مسافران همیشگی تور کیش از اصفهان معتقدند رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران‌های کیش است و خودش یک جاذبه توریستی محسوب می‌شود. توتی فروتی، هم غذاهای ایرانی دارد و هم غذاهای فرنگی و مثل بیشتر رستوران‌های جزیره رسم موسیقی زنده در آن برقرار است. توتی فروتی ظهرها غذای ایرانی و شب ها غذای فرنگی سرو می‌کند. آن‌هایی هم که تجربه غذا خوردن در این رستوران را دارند می‌گویند در توتی فروتی باید ماهی کبابی، جوجه تندوری و سالاد سزار سفارش داد و از خیر پیتزاهایش نگذشت.

فودکورت دامون

در جزیره کیش فود کورت‌های زیادی وجود دارد اما بنا به نظر مسافران همیشگی تور کیش از اصفهان، فود کورت دامون از دیگر فود کورت‌ها بهتر بوده و غذا‌های متنوع‌تر و با کیفیت‌تری را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

فودکورت دامون درطبقه دوم مرکز خرید دامون که خودش مرکز خرید معروفی است، واقع شده است و به دلیل فضای سبز و تراس رو به دریا، یکی از محبوب‌‌ترین فود کورت‌های کیش است.

فودکورت دامون رستوران سنتی، رستوران مکزیکی، رستوران چینی، فست فود و غذای سلامت را تحت پوشش قرار داده که به نسبت دیگر فود کورت‌های جزیره قیمت مناسب‌تری را برای مشتریانش در نظر گرفته است. از زیباترین تصاویری که می‌شود به خصوص در غرفه غذاهای چینی دید، پروسه تهیه غذاها از پشت شیشه است. اینکه چه طور سرآشپز مواد را در ماهیتابه می‌ریزد و با تکان دادن ماهیتابه آتش آن تا سقف می‌رود. در این فودکورت باید پاستای آلفردو، ماهی و غذای هندی‌اش را حتما خورد و تراس را برای صرف غذا انتخاب کرد، از خیر بوفه صبحانه آن هم نباید گذشت.

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا از جمله رستوران‌های همراه با موسیقی زنده است که علاوه بر کیفیت و تنوع غذایی، نورپردازی و فضای داخلی منحصر به فردی دارد. مسافران تور ارزان کیش از اصفهان می‌توانند در کنار صرف غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرید. از حیث موقعیت مکانی این رستوران در فاصله کمی از دریا قرار داشته و بعد از صرف یک غذای لذیذ می‌توانید در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس قدم زده و از مناظر چشم‌نواز اطراف هم انرژی بگیرید.

رستوران پدیده شاندیز

یکی از رستوران‌های بنام و محبوب کیش، پدیده شاندیز است که به داشتن غذاهای لذیذ و خوش‌طعم شهرت دارد. این مکان علاوه بر این که رستورانی معروف و زیبا است، یکی از جاذبه‌های جزیره کیش هم به شمار می‌رود که روزانه تعداد زیادی از گردشگران از جمله مسافران تور کیش از اصفهان را به سوی خود می‌کشاند.

غذاهای متنوع و باکیفیت، محیط زیبا و خانوادگی و کامل‌ترین سرویس‌دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران، محبوبیت آن را دو چندان کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی