کد: 13970321299878540

بهترین رستوران‌های ارزان قیمت دبی

کد: 13970321299878540

https://goo.gl/XLoRNW

، اصفهان , (اخبار رسمی): دبی در طی سال‌های اخیر توانسته صنعت گردشگری خود را افزایش دهد. اماکن و جاذبه‌های این شهر نوپا در کنار سواحل زیبا و چشم‌نواز، این شهر را به یکی از شهرهای پر رونق گردشگری بدل ساخته است.

بهترین رستوران های ارزان قیمت دبی
رستوران راوی

رستوران‌های ارزان دبی کدام هستند؟

بی شک آوازه شهر لوکس و گران قیمت دبی به گوش همه شما مسافران تور دبی رسیده است. این شهر لوکس در طی سال‌های اخیر توانسته صنعت گردشگری خود را افزایش دهد و سرمایه‌گذاران خارجی زیادی را به سوی خود بکشاند. اماکن و جاذبه‌های این شهر نوپا در کنار سواحل زیبا و چشم‌نواز، این شهر را به یکی از شهرهای پر رونق گردشگری بدل ساخته است. سفر به این شهر مدرن آن قدرها هم که تصور می‌شود گران نیست! فقط باید برنامه‌ریزی دقیق داشت و کمی از رستوران‌های پر زرق و برق شهر دبی دوری کرد.

با زمان‌بندی درست و برنامه‌ریزی برای خرج و مخارج می‌توانید تور ارزان دبی از اصفهان را تجربه کنید.

این شهر توریستی در فصول سرد مانند پاییز و زمستان شلوغ می‌شود و در همین راستا هزینه و قیمت تور دبی نیز افزایش می‌یابد چرا که تابستان‌های دبی به شدت گرم است و تحمل این هوا ممکن است برای برخی از افراد طاقت‌فرسا باشد.

نکته دیگری که در تجربه بهترین تور ارزان دبی از اصفهان به کمک می‌آید انتخاب سالن‌های غذا خوری باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت است. 

رستوران فیش هات (ماهی داغ)

در سفر با تور می‌توان با دوستان غذاهای سالم و در عین حال ارزان‌قیمت را نوش جان کرد. رستوران فیش هات یکی از رستوران‌های ارزان قیمت دبی است که غذاهای دریایی سالم و خوش‌طعمی را برای مشتریان آماده می‌کند. همچنین سالادهای خوشمزه‌ای هم در این جا سرو می‌شود که خوب است آن‌ها را امتحان کرد. فضای این رستوران دوستانه است و کارکنان مودبی هم دارد. مدیریت این رستوران مدعی است که برای طعم دادن به غذاهایش از هیچ‌گونه افزودنی مصنوعی استفاده نمی‌کند و همه طعم‌دهنده‌ها سنتی و بومی امارات هستند تا طعم غذاهای خوشمزه دریایی را به میهمانان القا کند. انواع ماهی‌های کفال، شاه ماهی، میگو، خرچنگ، خال خالی و … در این رستوران سرو می‌شود.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، عود متا، نزدیک به میدان لمسی

اسپیشیال استادی

اگر در این شهر عربی هوس غذای ایرانی کردید، می‌توانید به اسپیشیال استادی مراجعه کنید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی طبخ می‌شود که هزینه زیادی هم برای مسافران ایرانی نخواهد داشت. فضای این رستوران دوستانه است و محل مناسبی برای خانواده‌ها و گروه‌های چند نفره است.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، نزدیک ایستگاه مترو آل فهیدی.

رستوران راوی

اگر دوست دارید غذایی آسیایی میلکنید و فست فود نخورید و زیاد هم خرج نکنید می‌توانید به راویز بروید. فضای این رستوران خودمانی و دوستانه است و نباید توقع فضا و دکوراسیون لوکس را از آن داشته باشید. اما امکاناتی از جمله سرویس دلیوری، نشستن در فضای داخلی و خارجی، صندلی چرخ دار در اختیار مسافران قرار دارد.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده  Satwa Al Satwa.

رستوران بو قطیر

رستوران جی وینو در قلب شهر مدرن دبی قرار دارد و با گذراندن ساعاتی در این رستوران و صرف غذا و نوشیدنی‌هایش، به یاد رستوران‌های اسپانیا، ایتالیا و فرانسه خواهید افتاد. هدف مسئولین این رستوران ارائه خدماتی آگاهانه و دوستانه به مشتریان و مسافران این شهر که از جمله آن‌ها مسافران تور دبی هستند، است. وعده‌های رستوران جی وینو ترکیب دلپذیری از پنیر و فرآورده‌های گوشتی و کالباس است که در یک یا دو ظرف کوچک برای هر نفر کافی است. رستوران جی وینو یکی از رستوران‌های برتر دبی به انتخاب مسافران این شهر بوده و همچنین یکی از معدود رستوران‌هایی است که سیگار کشیدن در آن ممنوع است.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان دی آل صفوح.

برگر و سیب زمینی پنج پسران

مقصد مناسب گردشگرانی که به دنبال بهترین و در عین حال ارزان‌ترین غذای فست فود هستند، رستوران برگر و سیب زمینی پنج پسران است. این رستوران محیطی خانوادگی و بسیار دوستانه دارد و همچنین از امکاناتی مثل بیرون بر، نشستن در خارج و داخل رستوران و پارکینگ هم برخوردار است.

آدرس  : امارات متحده عربی، دبی، کنار آبنمای اصلی دبی

رستوران وکیو نودل

رستوران وکیو نودل یکی از معروف‌ترین سالن‌های غذاخوری است که غذاهای آسیای شرقی را به مسافران تور دبی ارائه می‌دهد. غذاهای این رستوران با مواد تازه و مغذی درست می‌شوند. آشپزان غذاها را با دمای بالا و سریع آماده می‌کنند و در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. اگر اهل ماجراجویی در سبک غذا هستید رستوران وکیو نودل می‌تواند گزینه مناسبی برای باشد.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان فرست الخلیل.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی