کد: 13970327300698540

جاذبه‌های گردشگری دبی

ساختمان بزرگ‌ترین قاب عکس؛ تحولی عظیم در صنعت گردشگری دبی

کد: 13970327300698540

https://goo.gl/JyZhu8

، اصفهان , (اخبار رسمی): چهار جاذبه‌ای که گردشگران تور دبی را جذب کرده عبارتند از: برج خلیفه، دبی فریم، مسجد جمیرا و آبنمای دبی.

ساختمان بزرگ ترین قاب عکس؛ تحولی عظیم در صنعت گردشگری دبی
دبی فریم یکی از جاذبه های گردشگری دبی

دبی فریم نام جدیدترین جاذبه گردشگری دبی است که در میان پارک زعبیل ساخته شد

دبی یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی است که در جنوب کشور ایران و در حاشیه‌ی خلیج فارس و در شبه جزیره‌ی عربستان قرار دارد. دبی شهر کهنی نیست و در سال ۱۸۳۳ میلادی توسط شیخ مکتوم بن بطی بن سهیل آل مکتوم تاسیس شد. اما با این وجود توانسته به یکی از مدرن‌ترین شهرها در خاورمیانه بدل شود و بسیاری از گردشگران ایرانی را ترغیب به خریداری بلیط تور دبی کند. در سال‌های اخیر صنعت گردشگری نقش مهمی در درآمدهای دبی داشته است. این شهر در طی چند سال توانست به سرعت رشد کرده و به عنوان یک شهر جهانی و بازرگانی موفق و حائز اهمیت در خاورمیانه شناخته شود.

آب و هوای دبی گرم و خشک است و فصل تابستان بسیار گرم و طاقت فرسا است. این شهر در زمستان نیز رنگ و روی گرمی به خود می‌گیرد ولی با این وجود وضعیت آب و هوا قابل قبول‌تر از تابستان است. برای اینکه بهترین تور دبی را تجربه کنید فصل مناسب را برای سفر به این شهر مدرن انتخاب کنید. قیمت تور دبی  کمی بالا است زیرا این شهر در حال حاضر اولین شهر گران‌‌قیمت در منطقه و بیستمین شهر گران‌ جهان است اما با این حال باز هم گردشگران زیادی دبی  را برای سفر انتخاب می‌کنند، زیرا امکانات رفاهی خوبی در این شهر وجود دارد از جمله هتل‌های فوق العاده، پارک‌های آبی منحصر به فرد و مراکز خرید متعدد. این شهر برای گردشگرانی که دوست‌دار تاریخ هستند مکان خوبی نیست اما اگر اهل تفریح و هیجان باشید این شهر از بهترین مکان‌های دنیا است. 

دبی فریم

دبی فریم نام جدیدترین جاذبه گردشگری دبی است که در میان پارک زعبیل ساخته شد. لقب بزرگ‌ترین قاب عکس از طرف روزنامه گاردین به قاب دبی اختصاص داده شد و همین موضوع سبب شد تا این ساختمان شهرت بسیاری به دست آورد. در حال حاضر این ساختمان با نام‌های دبی فریم، برواز دبی و قاب عکس دبی در بین گردشگران تور دبی شناخته می‌شود. این سازه طلایی ساخته شد تا به ارزش بالای آن در صنعت گردشگری اشاره کنند.

مسجد جمیرا

این مسجد همانطور که از نام آن مشخص است، در منطقه جمیرا که یکی از ساحل‌های لوکس در دبی است، قرار دارد. این مسجد پرآوازه‌ترین عبادت‌گاه در سراسر کشور امارات متحده عربی به شمار می‌رود. گفته می‌شود که در سراسر دبی این تنها مسجدی است که تا این اندازه مورد توجه عکاسان قرار گرفته و به سوژه محبوب آن‌ها تبدیل شده است، البته عکاس‌ها اجازه عکاسی از داخل این عبادتگاه را ندارند و تنها در صورتی می‌توانند از درون این ساختمان تصویربرداری کنند که از نمازگزاران و مراجعه کننده‌ها عکس نگیرند و تنها معماری بنا را مورد توجه قرار بدهند.

آبنمای دبی

آبنمای دبی یکی از بزرگ‌ترین آب نماهای موزیکال دنیا است که در ساعات خاصی از روز شروع به خودنمایی می‌کند. این آب‌نما روبروی برج خلیفه است و نمایی زیبا نظر مسافران تور دبی را به خود جلب می‌کند. این سازه آن قدر قوی است که در یک چشم به هم زدن می‌تواند آب را تا حدود ۱۵۲ متر به بالا پرتاب کند. هر زمان که با تور به این شهر سفر کردید و به کنار این سازه دلفریب بروید چندین تماشاگر در حال لذت بردن از زیبایی‌های این آبنما هستند و جالب این که شما از ۳۰ کیلومتر دورتر هم می‌توانید آبنمای فوق‌العاده‌ی دبی را مشاهده کنید.

برج خلیفه

برج خلیفه مهم‌ترین و مشهورترین سازه در مرکز شهر دبی است. این آسمان خراش را در هر قسمت از شهر دبی که باشید به راحتی می‌توانید مشاهده کنید. آسمان خراش بی‌نظیر دبی ۸۳۰ متر ارتفاع دارد و بر فراز آن یک آنتن بلند قرار داده‌اند. این برج بلند قامت ۱۶۳ طبقه را در خود جای داده است. نمای شیشه ای آن باعث می‌شود که برج از کیلومترها دورتر بدرخشد و نور خورشید را در خود منعکس کند. این ساختمان بلند آن‌قدر جذاب است که اگر برای نخستین بار با تور دبی همراه می‌شوید و برای اولین بار با آن رو به رو شوید چند دقیقه‌ای محو تماشای آن خواهید شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی