کد: 13970329301138540

معجزه‌ای در دل کویر دبی را در میراکل ببینید!

کد: 13970329301138540

https://goo.gl/BMZghp

، اصفهان , (اخبار رسمی): باغ گل میراکل دبی همانند پارکی بسیار بزرگ و مملو از گل است که هر گوشه آن رنگ و شکل خاصی دارد. بخشی از این باغ بزرگ به پروانه‌ها اختصاص داده شده است و می‌توانید زمانی که با تور دبی به این شهر مدرن سفر می‌کنید به باغ گل میراکل بروید، از انواع و اقسام گونه‌های مختلف پروانه بازدید کنید.

معجزه ای در دل کویر دبی را در میراکل ببینید!
باغ گل میراکل

باغ گل میراکل تکه‌ای از بهشت در کویر دبی است

سفر به دبی همواره یکی از جالب توجه‌ترین سفرها برای مسافران تور دبی خواهد بود. اما نکته جالب‌تر که دانستن آن در سفر چند روزتان به دبی مهم است، گشت‌وگذار در دل باغ سرسبز و رنگارنگ در دل این منطقه کویری است. تکه‌ای بهشت در کویری به نام دبی! تعجب نکنید ما در رابطه با مکانی اعجاب‌انگیز به نام باغ گل‌های میراکل صحبت می‌کنیم. این بهشت کوچک میراکل نام دارد و آن را با نام بهشت دبی می‌شناسند. این باغ با افکار شما معجزه می‌کند انگار تمام فکرهای خسته‌کننده و منفی از شما دور می‌شود، میلیون‌ها گل در این باغ رویایی گرد هم آمده‌اند تا مکانی فوق‌العاده را برای شما عزیزان در تور دبی بسازند، جایی که با هیچ جای کره زمین قابل مقایسه نیست.

اما شاید این سوال در ذهنتان نقش ببندد که چگونه در این هوای گرم و آفتاب سوزان دبی باغی به این وسعت و با این همه زیبایی بنا کرده‌اند؟ تور دبی را همراهی کنید تا به معرفی این باغ سرسبز پرداخته و پی به اسرار آن ببریم.

معرفی باغ گل میراکل دبی

مکانی خوش آب و هوا و سرسبز در دل منطقه‌ای کویری بی‌شک هوش از سر تمام گردشگران خواهد برد. این مکان زیبا و چشم نواز در دل کویر در قلب شهر دبی نهفته است.

برای جلوه دادن هر چه تمام‌تر به این مجموعه از معماری خاصی استفاده کرده‌اند تا این باغ گل به شکل ۳ بعدی و برجسته به نظر بیاید و چشم همگان را به خود خیره کند. در تمام بخش‌های این مکان ماکت‌هایی از ماشین، ساختمان یا حتی برج‌ها قرار داده‌اند که آن‌ها را با گل پوشانده‌اند به عبارت دیگر در اتومبیل‌ها، مجسمه‌ها و اشیایی از این دست گل‌کاری کرده‌اند. وجود پروانه‌های رنگارنگ در این مجموعه برای همگان جالب توجه خواهد بود. یکی از جذاب‌ترین نکات دیگر درباره باغ گل میراکل وجود باغی به نام باغ پروانه در آن است که محل نگهداری صدها پروانه‌ی زیبا و رنگین است. با تور دبی همراه باشید تا بیشتر با باغ پروانه و دیگر قسمت‌های میراکل آشنا شویم.

باغ‌های گل

محوطه اصلی باغ گل میراکل دبی همانند پارکی بسیار بزرگ و مملو از گل است که هر گوشه آن رنگ و شکل خاصی دارد. توجه داشته باشید که گیاهان دارویی جالبی هم در این باغ وجود دارند که از ۲۰۰ کشور جمع‌آوری شده‌اند. از مهم‌ترین تفریحات موجود در باغ گل میراکل یا معجزه دبی قدم زدن و لذت بردن از دیدن این همه گل گوناگون در یک منطقه کویری است. گل‌های این باغ‌ها همه ساله ترمیم و بازکاشت می‌شوند بنابراین اگر دو سال متوالی هم با تور دبی به دیدار باغ گل میراکل بروید باز هم جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

لازم به ذکر است که قسمتی از این باغ گل هم به گیاهان خوراکی اختصاص داده شده است که بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

باغ پروانه

بخشی از این باغ بزرگ به پروانه‌ها اختصاص داده شده است و می‌توانید زمانی که با تور دبی به این شهر مدرن سفر می‌کنید به باغ گل میراکل بروید، از انواع و اقسام گونه‌های مختلف پروانه بازدید کرده و لذت ببرید. پروانه‌های این قسمت باغ از ۲۶ ناحیه مختلف جهان جمع‌آوری شده‌اند و به صورت حدودی ۱۵۰۰۰ گونه‌ی مختلف دارند. این قسمت از باغ میراکل سرپوشیده است تا پروانه‌ها در کل محوطه پخش نشوند. از نظر ظاهری باغ پروانه از ۹ گنبد پلاستیکی تشکیل شده که محل زندگی پروانه‌ها هستند.

اینجا همه چیز حول پروانه‌ها می‌چرخد، نوع طراحی و تزئین، دکوراسیون و گیاهانی که در باغ وجود دارد همه و همه برای راحتی پروانه‌ها تهیه شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی