کد: 13970405302198540

شگفت‌انگیزترین ساحل نقره فام ایران

کد: 13970405302198540

https://goo.gl/sA1wbE

، اصفهان , (اخبار رسمی): ساحل نقره‌ای هنگام، یکی از جاذبه‌های خاص ایران است. گردشگران می‌توانند برای تجربه قدم زدن در ساحل درخشان هنگام با تور قشم همراه شوند.

شگفت انگیزترین ساحل نقره فام ایران
ساحل درخشان هنگام

جزیره هنگام سرزمین بسیار کوچکی که دنیایی متفاوت را پیش رویتان قرار می‌دهد

در تمامی کشورها سواحل زیبا و خیره‌کننده‌ای با طبیعتی دست نخورده و ناب وجود دارند. جنوب ایران نیز از این موهبت برخوردار است.

هِنگام، نام جزیره‌ای کوچک در خلیج‌فارس در 2 کیلومتری جنوب شرقی جزیره قشم است. این جزیره با 9 کیلومتر طول و شش کیلومتر عرض، وسعتی حدود 33.6 کیلومتر مربع دارد که با ساختاری مخروط ناقص و ظاهری کاملا ساده، به بهترین نحوء میزبانی می‌کند، در این جزیره خبری از هیاهو نیست، خیابانی وجود ندارد و ماشینی تردد نمی‌کند. مردم مهربان، ساده و آرام هنگام و رسم مهمان نوازی را به بهترین شکل به جای می آورند.

دیدنی‌های جزیره هنگام

هنگام، سرزمین بسیار کوچکی است که دنیایی متفاوتی را نشان می‌دهد، در ادامه به دیدنی‌های این جزیره کوچک در خلیج‌فارس اشاره می‌شود:

ساحل نقره‌ای هنگام

حساب ساحل نقره‌ای هنگام از همه سواحل ایران جدا است، در این ساحل ذراتی از نوعی کانیِ براق که در میان ماسه‌ها جا خوش کرده‌ و جلوه‌ای درخشان به ساحل داده‌اند. گردشگران راه زیادی را می‌پیمایند تا دقایقی کوتاه را در این ساحل از درخشش آن لذت ببرند. البته در پی آسیب‌هایی که چند سال گذشته به خاطر برداشتن خاک توسط گردشگران به این ساحل وارد شده، محدودیت‌هایی برای ورود به ساحل وجود دارد.

ساحل درخشان هنگام

تماشای رویایی‌ترین چشم‌انداز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس که در شب هنگام، آب به رنگ آبی درخشان درمی‌آید، فیتوپلانکتون‌های دریایی  این پدیده زیبا و صحنه جادویی را پدید می‌آورند. این پدیده در سواحل مالدیو و کالیفرنیا هم اتفاق می‌افتد. 

حیات وحش

اگر فکر می‌کنید که هنگام به واسطه محصور بودن در آب نمی‌تواند پاسخگوی دوست‌داران حیات وحش باشد کاملا در اشتباه می‌کنید، در این جزیره و حوالی آن می‌توانید از تماشای جانداران لذت ببرید.

دلفین‌ها

با فرارسیدن پاییز، دلفین‌ها یکی یکی به نزدیکی هنگام می‌رسند و تا اواسط اردیبهشت در همین منطقه باقی می‌مانند. گفته می‌شود که تا کنون 13 گونه از 40 گونه دلفین در آب‌های ایران از جمله خلیج‌فارس و دریای‌عمان ثبت شده است.

دلفین‌های بازیگوش با بالا و پایین رفتن در آب نمایشی کم‌نظیری را به راه می‌اندازند. 

سخن آخر

جزیره هنگام یکی از بکرترین و زیباترین مقاصد برای خوشگذرانی و لذت بردن از جلوه زیبای خلیج‌فارس است. گردشگرانی که به دنبال یک مقصد مناسب برای دور شدن از هیاهوی زندگی شهری هستند، می‌توانند با تور قشم  در جزیره هنگام تجربه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.