کد: 13970409302758540

از گشت‌و‌گذار در بازارهای کیش غافل نمانید!

کد: 13970409302758540

https://goo.gl/GwTZwS

، اصفهان , (اخبار رسمی): بازارگردی یکی از جاذبه‌ها برای گردشگران تور کیش است. بازار صفین، مروارید، دیپلمات و پارس خلیج از جمله مراکز خرید هستند.

از گشت و گذار در بازار های کیش غافل نمانید!
بازار پارس خلیج جزیره کیش

بازارهای کیش نیز با تنوع کالا و ارائه خدمات مورد نیاز مسافران، بازارگردی را برای گردشگران لذت‌بخش‌تر ساخته است

در سفر با تور کیش خرید و بازارگردی همیشه در اولویت بوده است. بازار های کیش نیز با تنوع کالا و ارائه خدمات مورد نیاز مسافران، بازارگردی را برای گردشگران لذت‌بخش‌تر ساخته است. امکان ندارد که به کیش سفر کنید و از گشت‌وگذار در بازارهای کیش و خرید سوغات غافل بمانید. از آنجایی که مراکز خرید یکی از جاذبه های اصلی کیش به حساب می‌آیند، مراکز تجاری زیادی در این جزیره وجود دارند که پرطرفدارترین آن‌ها را به شما معرفی می کنیم.

بازار پارس‌خلیج

یک بازار یک طبقه با تعداد ۱۵۰ واحد تجاری می‌تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد تا درکوتاه‌ترین زمان لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند. در این بازار می‌توانید کالاهایی چون پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، موادغذایی را تهیه کنید. همچنین خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی نیز در این مکان به چشم می‌خورند.

بازار دیپلمات کیش

بازار تجاری و اداری دیپلمات در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و در پنج طبقه که دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری و در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ است که درشرق جزیره کیش قرار دارد. این بازار دارای ۱۱۹ غرفه است. از محاسن مهم این بازار، نزدیک بودن به هتل‌ها و مراکز تجاری جزیره، چشم‌انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل‌انگیز بیرونی آن را می‌توان بر شمرد.

اگر تنها به قصد خریدکردن به کیش می‌روید بهتر است مکانی را که دسترسی بهتری به چند مرکز خرید دارند را برای اقامت برگزینید؛ اما اگر برای تفریح و دیدن جاذبه‌های گردشگری به کیش می‌روید بهتر است هتلی نزدیک به یکی از مراکز اصلی خرید کیش رزرو کنید. سفر و خرید خوبی داشته باشید.

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک، یکی دیگر از مراکز خرید کیش به حساب می‌آید که در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، در دو طبقه، در شرق جزیره کیش در سال ۱۳۷۱ به بهره‌برداری رسیده است. بازار پردیس کیش یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپایی و با مشاوره مشهورترین معماران فرانسوی ساخته شده است. هم اکنون این بازار دارای ۲۲۸ غرفه فعال است که در زمینه‌های انواع مختلف پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن‌های همراه، کیف و کفش، ساعت، مکمل‌های غذائی، سیستم‌های کامپیوتری، تعمیرات موبایل، آژانس‌های مسافرتی، شعب بانک‌ها هستند. در ضمن یک رستوران، چایخانه سنتى و کافی‌شاپ و کافی‌نت نیز در این بازار وجود دارد. اکثر توریست‌هایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه می‌کنند چون بازار پردیس یک، اجناسی با قیمت‌های متوسط و اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می‌دهد. این بازار بین خیابان فردوسی و بلوار رازی قرار دارد.

بازار صفین

بازار صفین که به بازار عرب‌ها شهرت دارد سال‌های زیادی است که فعالیت خود را آغاز کرده است. سبک معماری این بازار از سبک و سیاق عربی پیروی می‌کند و دارای ۷۰ غرفه پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. قیمت‌ها در این بازار نسبتا ارزان هستند.

بازار مروارید کیش

ظاهر زیبا و سبک معماری این مرکز خرید که از بناهای دوران هخامنشی الهام گرفته است، همیشه مورد توجه مسافران بوده و هست. این بازار زیبا ۸ بازارچه دارد که هر کدام از این بازارچه‌ها نام‌های ایرانی دارند. آپادانا، پاسارگاد، پرسپولیس، بیستون، پارس، یسفون، آریا، ایران نام‌های این بازارچه‌ها هستند. این بازار ۲۰۸ غرفه در زمینه‌های پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و… را دارا است.

مرکز خرید پانیذ

این مرکز خرید ۲ طبقه دارای ۱۸۳ غرفه تجاری است که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات و موارد دیگر فعالیت می‌کنند. همچنین در این مرکز خرید یک رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود و کافی‌نت برای رفاه هر چه بیشتر مسافران  وجود دارد.

بازار زیتون کیش

بازار زیتون در شرق جزیره کیش احداث شده است و مرکزی خریدی دو طبقه بوده که ۱۰۳ غرفه را در خود جای داده است. زمینه فعالیت این مرکز تجاری مربوط به پوشاک، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و غیره است. اگر محل اقامت شما در تور کیش، هتل پارسیان است و یا اینکه در مراکز خرید پانیذ و کیش مشغول گشت‌وگذار هستید، می‌توانید به راحتی به این پاساژ دسترسی داشته باشید. در مرکز خرید زیتون  بدون شک می‌توانید هرچه را که بخواهید با قیمت‌های مناسب خریداری تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی